آموزش افکت گلیچ در پریمیر

آموزش افکت گلیچ در پریمیر

در این ویدئو قصد داریم، آموزش افکت گلیچ در پریمیر را با شما عزیزان همراه باشیم. افکت گلیچ “Glitch” را اگر بخواهیم توصیف کنیم به این شکل است:

“افکتی که دارای کلی خط و خش است و باعث می شود یک افکت خراب به ویدئو شما بدهد که حال این افکت گاهی در رنگ است و گاهی در پیکسل های خود تصویر” با این تعریفی که ارائه شد پس متوجه می شویم که این افکت را باید در جاهای خاصی استفاده کرد و در همه ی ویدئو ها نمی توان استفاده کرد.

چون از لحاظ روانشناسی ، این افکت برای جاهایی باید استفاده شود که حالت دیوانگی، جنون و خرابی را بخواهیم به مخاطب منتقل کنیم. پس این نکته را به دقت مد نظر داشته باشید. در بعضی از آموزش هایی که در اینترنت موجود است، این افکت را صرفا با انداختن یکسری فیلم یا فوتیج گلیچ

به شما آموزش می دهند ولی ما قصد داریم با استفاده از پلاگین های خود پریمیر آموزش دهیم. برای این کار، ما از پلاگین RGB Curve استفاده

می کنیم . به این شکل که چندین کپی از ویدئوی خودمون می گیریم و این پلاگین را اعمال می کنیم و مقادیری را که این پلاگین به ما می دهد را ، روی هر ویدئو کم و زیاد می کنیم.

به این شکل ما می توانیم این کار را در پریمیر انجام دهیم. همچنین برای بهتر شدن کار نهایی خودمون هم، یکسری فوتیج و افکت ویدئویی آماده، روی کار می اندازیم و Blend Mode آنرا تغییر می دهیم تا افکت نهایی خودمون رو بسیازیم که از لینک زیر هم می توانید یکسری از این فوتیج را دانلود کنید و استفاده کنید.

۱- مجموعه افکت اول

۲- مجموعه افکت دوم

حتما افکت هایی که در بالا برای شما قرار داده شده را دانلود کنید و استفاده کنید. همچنین برای اینکه این افکت را بتوانید دقیق در پریمیر انجام دهید، ویدئوی زیر را ببینید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب 

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.