آموزش ایجاد افکت شیشه در افترافکت

آموزش ایجاد افکت شیشه در افترافکت

در این پست با آموزش ایجاد افکت شیشه در افترافکت ، با شما عزیزان همراه هستیم. یکی از بهترین افکت هایی که ما می توانیم برای موشن گرافیک و لوگو موشن استفاده کنیم، افکت شیشه است. با استفاده از این افکت، ما می توانیم لوگو و یا متن هایی که در صحنه داریم را بیشتر مورد توجه قرار بدهیم.

برای ساخت این افکت، از شیپ استفاده می شود و باید چندین کپی از آن گرفت و از پلاگین های مختلفی، برای اعمال بر روی آنها استفاده کرد. ما باید از شیپی که میخواهیم افکت شیشه را روی آن اعمال کنیم، ۳ کپی داشته باشیم.

لایه ی اول برای استروک و حاشیه ی شیشه ما ؛ لایه ی دوم برای اصل افکت مات کردن و لایه ی سوم برای سایه ی زیر شیشه است. چون به هر حال شیشه مات، یک سایه ای درست می کند 😄

ولی مشئله ای که به وجود می آید، این است که اگر ما خواستیم سایز شیپ را تغییر دهیم، باید سایز هر ۳ شیپ را به تغییر دهیم یا راه ساده تری برای این کار هم هست؟! جواب بله است. ما می توانیم از کنترلر ها استفاده کنیم که بهترین راه برای مدریریت مقادیر لایه ها می باشد.

برای اینکه این موارد را ملاحظه کنید و روش ساخت این افکت و مدیریت شیپ ها را ملاحظه کنید، ویدیوی زیر را ملاحظه کنید و سعی کنید این افکت را به صورت کامل فرا بگیرید و همچنین از خلاقیت خودتون غافل نشوید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.