آموزش بازسازی فایل خراب فیلم، عکس و صدا

آموزش بازسازی فایل خراب فیلم، عکس و صدا

در این ویدیو، با آموزش بازسازی فایل خراب فیلم، عکس و صدا با شما عزیزان هستیم. یکی از مشکلاتی در زمان کار ممکن است برای ما به وجود بیاید، این است که فایلی که می خواهیم روی آن کار کنیم، خراب شود.

به عنوان مثال، شما می خواهید، عکسی را در فتوشاپ وارد کنید. سپس می بینید که فایل آن خراب است و فتوشاپ ارور می دهد. یا اینکه وقتی می خواهید فایل فیلمی را وارد پریمیر کنید اما آن فایل مشکل دارد. خب راه حل این مشکل چیست؟

برای حل این مشکل بهترین راه ، کانورت کردن مجدد فایل است. یکی از بهترین راه ها، این است که فایل مورد نظر را در نرم افزار فرمت فکتوری یا نرم افزار هند بریک تغییر فرمت دهیم. با انجام این کار، ما می توانیم به راحتی فایل خودمان را، بازسای کنیم.

ولی بهترین کار این است که از بروز این مشکل جلوگیری کنیم که می توانیم به چند نکته اشاره کرد:

۱- نکته اول: اگر فیلمی که با دوربین ضبط کردید به این مشکل برخورده است، سعی کنید که از رم های پر سرعت و با کیفیت استفاده کنید. این کار برای جلوگیری از بروز این مشکل بسیار مهم است.

۲- نکته دوم: یکی از نکات مهم، فشرده کردن فایل های ارسالی است. وقتی کسی برای شما فایلی ارسال می کند تا روی آن کار کنید، بهتر است که به صورت زیپ ارسال شود تا کمترین مشکل به وجود بیاید. چون در صورت خرابی فایل فشرده نیز، قابلیت تعمیر و بازسازی آن وجود دارد.

۳- نکته سوم:  اما نکته آخر که خیلی مهم است، تغییر ندادن فرمت فایل، در ویندوز است. وقتی که شما بخواهید نام فایلی را عوض کنید، ممکن است که اشتباها، فرمت فایل را نیز عوض کنید که در صورت بروز این مشکل، می توانید در محیط ویندوز، کلید CTRL + Z را فشار دهید تا این مشکل نیز برطرف شود.

با توجه به همه ی این موارد، برای اینکه روش کار با نرم افزار های فرمت بریک و هند بریک را مشاهده کنید، می توانید ویدیوی زیر را ملاحظه کنید. تا روش بازسازی فایل خراب را یاد بگیرید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.