آموزش ترنزیشن Morph Cut در پریمیر

آموزش ترنزیشن Morph Cut در پریمیر

در این ویدیو با آموزش ترنزیشن Morph Cut در پریمیر ، با شما عزیزان هستیم. در این ویدئو یک ترنزیشنی را با هم کار می کنیم که ترنزیشن “واقع گرایانه” نامیده می شود و برای یک سری از موارد بسیار عالی است. این ترنزیشن در خود پریمیر است ولی روش اعمال کردن آن به صورت حرفه ای ، کمی کار می طلبد.

برای اینکه این ترنزیشن را بر روی فوتیج های خودمان اعمال کنیم، در قسمت Effects ، عبارت Morph Cut را سرچ می کنیم. سپس آنرا بین ۲ قسمتی که کات خورده است، اعمال می کنیم. در اینجا پریمیر شروع می کند به آنالیز کردن ۲ فوتیج که این تزنزیشن بین آنها اعمال شده است.

بعد از آنالیز کردن، به صورت محسوس و باور نکردنی می بینید که انگار بین این ۲ تصویر، اصلا کات زدنی صورت نگرفته است!!! یعنی فرض کنید که شما ویدئوی یک مصاحبه را تدوین می کنید. کسی که حرف می زند یک تُپُقی می زند و سپس حرفش را مجدد می گوید. در اینجا برای تدوین کردن، شما مجبورید که آن تپق را حذف کنید که باعث می شود یک کات واضح در ویدیوی شما به وجود آید.

در اینجا اگر از این ترنزیشن استفاده کنید، کات شما به طرز معجزه آمیزی محو می شود و کسی نمی فهمد که اینجا در ویدئو، کاتی خورده است!!!
هر چند یک سری نکاتی نیز وجود دارد تا بتوانیم بهترین نتیجه را از این ترنزیشن بگیریم. به عنوان مثال می توانیم زمان این ترنزیشن را (که در حالت معمولی، دقیق بین ۲ لایه است) تغییر دهیم و در یک لایه بیشتر باشد و در یک لایه کمتر باشد.

یا مسئله ی دیگر اینکه اگر بخواهیم تاثیر این ۲ ترنزیشن را ببینیم، در حالت طبیعی پریمیر کمی با لگ پلی می شود. برای اینکه بتوانیم یک Preview خوب داشته باشیم، لازم است آنجایی که این ترنزیشن را اعمال می کنیم، یک رندر جزئی در خود نرم افزار بگیریم تا این مشکل نیز بر طرف شود.

برای اینکه این موارد را به صورت حرفه ای ببیند و یاد بگیرید، ویدیوی زیر را ملاحظه کنید، تا بتوانید به خوبی هرچه تمام تر، این ترنزیشن را اعمال کنید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب 

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.