آموزش تغییر صدا در نرم افزار ادیشن

آموزش تغییر صدا در نرم افزار ادیشن

در این ویدیو، با آموزش تغییر صدا در نرم افزار ادیشن با شما عزیزان هستیم. این تکینک، یک تکنیک بسیار جالبی است که با استفاده از می توانیم حالت های جالبی را برای صدای خودمان ایجاد کنیم. حال می توانیم این افکت را بر روی صدایی که قبلا ضبط کردیم اعمال کنیم یا اینکه در خود نرم افزار ادیشن صدا را ضبط کنیم و این افکت را اعمال کنیم که در این آموزش، همین کار را می کنیم.

برای این کار، ما در منوی Effects ، در قسمت Modulation می توانیم از زیر مجموعه های این افکت استفاده کنیم که هر کدام نیز، یک حالتی را بر روی صدا اعمال می کند. اما ما در این آموزش ، ما با گزینه ی Phaser  کار داریم و با این گزینه می خواهیم صدای خودمان را تغییر دهیم.

مهمترین پارامتر و مسئله ای که وجود دارد این است که افکت های نرم افزار ادیشن، دارای پریست های آماده و عالی هستند که اکثرا ۹۰ درصد نیازِ ما را براورده می کند . آن ۱۰ درصد انتهایی نیز برای زمانی است که بخواهید افکت خودتان را تنظیم کنید که با کم و زیاد کردن مقادیر و گزینه ها انجام می شود.

یکی از مزیت هایی که نرم افزار ادوب ادیشن دارد این است که پریست های آماده زیادی را در اختیار ما قرار می دهد. از آنها غافل نشوید!

در اینجا نیز ما می توانیم از همین پریست های آماده استفاده کنیم. به عنوان مثال اگر شما خواستید صدای خودتان را تبدیل به صدای آدم آهنی بکنید، می توانید در قسمت Presets ، بر روی پریست Rubber Monster کلیک کنید تا صدای شما مستقیما تبدیل شود. سپس با کم و زیاد کردن گزینه ها می توانیم شدت این افکت را کم یا زیاد کنیم.


آموزش تنظیم و تقویت صدا در آدیشن


به عنوان مثال بعد از اینکه پریست Rubber Monster را انتخاب کردیم، می توانیم با زیاد کردن گزینه ی Upper Freq که مخفف Upper Frequency است، می توانیم حجم این افکت را بیشتر کنیم و صدای خودمان را بیشتر به صدای آهنی تبدیل کنیم. لذا در این ویدیو، با ما همراه باشید تا با فرایند این کار به صورت دقیق آشنا شوید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
6 نظرات
  1. ممد می گوید

    عالی

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      ممنون

    2. Mohammad می گوید

      سلام خسته نباشید.

      توی قسمت پریست ها من افکت Podcast Voice رو اشتباهی حذف کردم شما میتونید بگید چه تنظیماتی برای ساخت افکت Podcast voice باید وارد کنم؟

      1. فلت جی اف ایکس می گوید

        سلام و درود. راستش معمولا ، از اکولایزر و FFT Filter استفاده میشه . ولی خب برای تنظیمات بهترش رو ببیند، پیشنهاد می کنم سرچی داشته باشید.

  2. امیر محمد می گوید

    سلام عالی

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      ممنون از لطفتون

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.