آموزش تنظیمات فتوشاپ برای متن طولانی

آموزش تنظیمات فتوشاپ برای متن طولانی

در این ویدیو،‌ با آموزش تنظیمات فتوشاپ برای متن طولانی با شما عزیزان هستیم. وقتی که شما بخواهید در فتوشاپ متن زیاد و طولانی را که شامل ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه است،‌ بنویسید و طراحی هم در آن داشته باشید،‌ لازم است که تنظیمات ابزار تکست را به خوبی تغییر دهید تا بتوانید به راحتی روی کار خود مدیریت داشته باشید.

کار ما خیلی ساده است. وفتی ابزار تکست را فعال کردید، به جای آنکه در صفحه یک کلیک کنید و متن خودتان را بگذارید،‌ کلیک کنید و موس خودتان را به سمت پایین بکشید و سپس متن خودتان را بگذارید. تفاوت این ۲ حالت، در ابزار های جدیدی است که قعال می شود.

برای اینکه بتوانیم تنظیمات بیشتری را داشته باشیم،‌کافی است در منوی Windows‌ ، بر روی یکی از ۲ گزینه Paragraph یا Character کلیک کنید تا هردو پالت، فعال شود.

اگر کار شما طراحی مجله است، پیشنهاد می شود عکس های مجله را در فتوشاپ تنظیم و درست کنید و چینش متن را به نرم افزار ایندیزاین بسپارید.

سپس در پالت پاراگراف، می توانیم چند حالت را در آن فعال کنیم. یکی از این حالت ها برای تایپ فارسی خیلی عالی است و باعث این می شود همه متن ما ، به صورت کامل چیده می شود و خط ها کامل پر می شود. این گزینه برای کار ما خیلی عالی است.



از طرفی می توانیم برای پر کردن خطوط و فیکس کردن آنها،‌ از کلید های CTRL + J استفاده کنیم. با زدن این کلید، می توانیم بخشی از کلمات را بکشیم و طول آنها را بلند کنیم. منتهی شرطی که وجود دارد این است که این تکنیک را در کلمات مخلفت اعمال کنیم. چون اگر کشیدگی کلمات را فقط در یک کلمه بکار ببریم، جلوه و حالتی که به وجود می آید، دلپسند نیست و عملا طرح شما به از حرفه ای بود خارج می کند.

برای اینکه بتوانید این تکنیک را به خوبی در فتوشاپ اعمال کنید، پیشنهاد می شود دیدن این ویدیو را از دست ندهید و سعی این تکنیک را به خاطر بسپارید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.