آموزش ساخت پریست پریمیر

آموزش ساخت پریست پریمیر

در این پست، با آموزش ساخت پریست پریمیر با شما عزیزان همراه هستیم. بعضی اوقات لازم است که یک نوع افکت را در پروژه های مختلف اعمال کنیم. راحت ترین و بهترین روش این کار، ساخت پریست می باشد. در واقع پریست یک افکت آماده است که می توانیم بر روی ویدیو، عکس، صوت یا آبجکت های دیگر نرم افزار، اعمال کنیم. البته هر پریست، با توجه به نوع کارکرد خودش، می توانید هم روی همه این موارد اعمال شود یا روی یکی از آنها.

روش ساخت پریست پریمیر بسیار ساده است. کافی است ابتدا افکت هایی که می خواهید تبدیل به یک پریست بشود را، روی یک فایل در تایم لاین اعمال کنید. سپس در تنظیمات بخش Effetcs ، هر افکتی که می خواهید تبدیل به پرست شود را انتخاب کنید. راست کلیک کنید و روی گزینه Save Preset کلیک کنید.

برای آن نامی انتخاب می کنید و آنرا ذخیره می کنید. اما برای ساخت پریست، ۳ نوع تنظیمات مختلف وجود دارد که باید با توجه به نوع افکت، گزینه مناسب را انتخاب کنیم. این گزینه ها برای زمانی مهم می شوند که در پریست ما، از افکت های استفاده شده باشد که دارای کیفریم است.

در تصویر زیر می توانید تفاوت این ۳ گزینه را بررسی کنید. دانستن روش کار این ۳ گزینه اهمیت زیادی دارد.

تنظیمات ساخت پریست

برای اینکه با روش ساخت پریمیر، به صورت دقیق آشنا شوید، ویدیوی زیر را حتما ملاحظه کنید. همچنین در این ویدیو، روش ذخیره کردن پریست در محیط سسیستم و وارد کردن مجدد آن در پریمیر را با هم یاد می گیریم.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.