آموزش طولانی کردن زمان آهنگ در ادیشن

آموزش طولانی کردن زمان آهنگ در ادیشن

در این ویدیو، با آموزش طولانی کردن زمان آهنگ در ادیشن با شما عزیزان هستیم. زیاد کردن آهنگ یکی از چالش هایی است که معمولا هر موشن دیزاینر و کلیپ سازی به آن دچار می شود. این کار را به راحتی هرچه تمام تر می توانیم انجام دهیم ولی نکته ی مهمی که وجود دارد این است که ما می توانیم فقط زمان موزیک های بی کلام را زیاد تر کنیم.

موزیک های با کلام به دلیل اینکه دارای صدای خواننده و اصطلاحا “وکال” هستند، این مسئله باعث بد شدن کلیپ نهایی ما می شود. لذا این نکته را حتما حتما دقت کنید. نکته ی دیگری که وجود دارد این است که می توانیم این تکنیک را در هر نرم افزاری تدوینی مثل پریمیر هم انجام دهیم ولی برتری که نرم افزار ادیشن نسبت به سایر نرم افزار ها دارد، در محیط کار و Workspace است که در طول آموزش، آنرا متوجه می شوید.

اما برویم سراغ اینکه چگونه می توانیم این کار را در ادیشن “Audition” انجام دهیم. برای این کار یک نکته ی طلایی و مهم وجود دارد و آن این است که در طول آهنگ، ما باید یک قسمتی را که قابلیت کپی کردن است را کات کنیم و سپس به مقداری که می خواهیم، از آن کپی کنیم و کنار هم بچسبانیم که در این مورد ادیشن راحت تر است.

الان که قسمتی از آهنگ را پیدا کردید، باید با استفاده از ابزار Razor Tool ، بر روی ۲ قسمت آهنگ کلیک کنید، تا کات بخورد. سپس با استفاده از ابزار Move ، با گرفتن کلید ALt بر روی کیبرد، به سمت راست می کشیم تا کپی انجام شود و در نهایت با توجه به زمانی که می خواهیم که طول آنرا افزایش دهیم؛ کپی می کنیم.


آموزش ساخت صدای دالبی در ادیشن


در نهایت برای اینکه این مورد را بهتر درک کنید و کامل این تکنیک را یاد بگیرید، ویدیوی زیر را ببینید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب 

 

شاید دوست داشته باشید ...
2 نظرات
  1. hassan می گوید

    سلام اموزشاتون عالیه مخصوصا کیپ و موشن گرافیهایی که اموزش میدین درحالی که خیلی جاها با قیمت خیلی بالا اینارو یاد میدن؛ اموزش بعدی رو کی میزارید؟

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      سلام و درود و خیلی ممنون از نظر لطفتون. ان شاء الله بعد از اتمام دوره پریمیر، حتما اون ها رو شروع می کنیم. دوره پریمیر رو داریم به صورت رایگان روی یوتیوب و آپارات قرار میدیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.