انتخاب بهترین ورژن نرم افزار های ادوبی

انتخاب بهترین ورژن نرم افزار های ادوبی

در این پست، با انتخاب بهترین ورژن نرم افزار های ادوبی ، با شما عزیز همراه هستیم. یکی از سوالاتی که برای افراد تازه کار پیش می آید، است که کدام ورژن برای کار کردن مناسب است. این سوال ربط مستقیم به سیستم شما دارد. اگر شما سیستم خوبی داشته باشید، می توانید از ورژن های جدید استفاده کنید. اما اگر سیستم کاری شما ضعیف باشد باید چه کرد؟

این سوالی است که باید به آن جواب داد و بسیار مهم نیز می باشد. برای جواب به این سوال باید بررسی کنیم که ورژن های قدیمی تر فتوشاپ، بر روی چه سیستمی جواب می دهند تا با توجه به آن، ورژن مورد نظر را انتخاب کنیم.

برای اینکه ببینیم ورژن های قدیمی چه سیستمی لازم دارد، کافی است ابتدا اسم ورژن مورد نظر را تایپ کرده و سپس عبارت “requirements” را در انتهای آن یاد داشت و سرچ کنیم.

به عنوان مثال:

photoshop 2018 requirements

سپس می توانیم در سایت های مختلف ببینیم که چه سیستم و لپتابی برای نصب ورژن مورد نظر، نیاز است. اما به صورت کلی نرم افزار های ادوبی ۲۰۱۸ جزو بهترین ورزن ها می باشد. به دلیل اینکه کمترین باگ و مشکل نرم افزاری را دارد. و از طرفی بر روی سیستم های ضعیف نیز قابل نصب می باشد. برای دانلود این ورژن نیز، می توانید به سایت سافت ۹۸ مراجعه کنید که همیشه بهترین ورژن ها و جدید ترین آپدیت های فتوشاپ را منتشر می کند.

همچنین می توانید ویدیوی زیر را ملاحظه کنید تا این نکات به صورت ویدیویی ملاحظه کنید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.