ایجاد نور روی نوشته در افترافکت

ایجاد نور روی نوشته در افترافکت

در این ویدیو، با آموزش ایجاد نور روی نوشته در افترافکت با شما عزیزان هستیم. این افکت، یک افکت بسیار جالبی است که همانطور که (در عکس پست) می بینید، می توانید روی نوشته یا سایر اجسام و آبجکت هایی که در صحنه دارید، نور بیندازید و روی حاشیه ی آنها برامدگی درست کنید.

برای این کار، ما از پلاگین CC Light Sweep استفاده می کنیم. یک نکته ای که قابل توجه است، این است که بهترین لایه برای اعمال این افکت، متن های شما هست که می توانید آنرا به صورت PNG از فتوشاپ وارد کنید یا اینکه در افترافکت تایپ کنید و این افکت را اعمال کنید.

برای اینکه این افکت را اعمال کنید، از قسمت Effects & Presets ، افکت خودمان را اعمال کنیم؛ یعنی افکت CC Light Sweep . سپس آنرا با کشیدن افکت و رها کردن روی لایه اعمال می کنیم. در تنظیمات این افکت، می توانیم کار های بسیار حرفه ای انجام دهیم. در ابتدائی ترین کار، ما می توانیم برای اینکه این براقیت و نور ها را، جا به جا و متحرک کنیم؛ کیفریم درست کنیم.

فرض کنید که می خواهید که این کار را انجام دهید. برای این کار، ابتداء در صحنه ی خودمان، آن نقطه ای که به خاطر این افکت فعال شده را، جا به جا کنیم و بیاوریم به سمت راست یا چپ. سپس در قسمت Center که در خود پلاگین است، کیفریم می سازیم و نور را به جا کنیم.

همچنین می توانیم با استفاده از Width ، عرض و ذخامت این براقیت و نورانیت آبجکت را بیشتر کنیم. به این صورت که هرچقدر عددش بیشتر باشد، ذخامت  نور نیز بیشتر است. همچنین با استفاده از گزینه هایی که در ابتدای آنها Edge است، می توانیم حاشیه هایی که به خاطر این افکت اعمال می شود را مدیریت کنیم و ذخامت آنها را نیز بیشتر و کمتر کنیم.

در نهایت برای اینکه موارد گفته شده را بهتر متوجه بشوید، ویدیوی زیر را به دقت ببیند و مواردی که گفته می شود را روی کار خودتان اعمال کنید.


دو آموزش و یک لینکی که در این آموزش، معرفی می شود:

◀ خرید فونت یکتا 

◀ دابل اکسپوژر در افترافکت

◀کار کردن روی کیفریم ها در افترافکت


مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب 

 

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.