تبدیل عکس به کاریکاتور در فتوشاپ

تبدیل عکس به کاریکاتور در فتوشاپ

تبدیل عکس به کاریکاتور در فتوشاپ ، یک کار بسیار لذت بخش و جالب است. یعنی به حدی می تونه لذت باشه که حد و حساب نداره. ما تو این آموزش به شما یاد می دهیم که چه طور می توان این کار رو در فتوشاپ به نحو احسن و عالی انجام داد.

ابتداء این نکته رو دقت کنید که عکسی که می خواهید تبدیل به کاریکاتور کنید، باید عکس چهره انسان  ترجیحا تمام رخ یا سه رخ ؛ باشد. البته می توان بقیه ی اجزاء را نیز بعدا حالت کاریکاتوری به آنها داد ولی ما فعلا با صورت کار داریم. بعد از اینکه  عکس خود را وارد کردیم، در منوی Filter ، گزینه‌ی liquify رو انتخاب می کنیم. و الان نوبت به خلاقیت ما می شود.

و ما باید شروع کنیم به اینکه یک کاریکاتور زیبا و قشنگ درست کنیم. الان که به محیط ابزار liquify متقل شدید ، زمانی که موس را بر روی هر قست چشم، لب، دهان ، پیشانی و … بیاورید، می توانید سایز و ابعاد آن قسمت صورت را تغییر بدهید که در نهایت با بزرگ و کوچک کردن آن ناحیه، کاریکاتور شما طراحی می شود. برای بهتر شدن کاریکاتورتون، تا می توانید لب و دهان را از فرم اصلی خود تغییر دهید. بزرگ کنید کوچک کنید تا بتوانید تصویر دلخواه خودتون رو درست کنید.

برای مراحل پایانی هم، سعی کنید دست، پا و سایر اجزاء بدن که در liquify کاریکاتور نکردید رو ، ریسایز یا بزرگ و کوچک کنید تا بقیه کاریکاتور شما درست و عالی شود. به عنوان مثال به هیچ وجه از سایز سر و گردن غافل نشوید و حتما این ۲ قسمت رو تغییر سایز بدهید. به همین سادگی شما توانستید کاریکاتور طراحی کنید 🙂

برای درک بهتر اینکه چه طور می توان این کار را دقیق تر انجام داد و برای یادگیری نکات فنی بیشتر، می توانید ویدیوی زیر را ببینید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.