حل مشکل بی صدا بودن فیلم در پریمیر

حل مشکل بی صدا بودن فیلم در پریمیر

حل مشکل بی صدا بودن فیلم در پریمیر ، یک کار ساده است که می توان آنرا به رایج ترین مشکل پریمیر نام برد. این مشکل در چه مواردی اتفاق می افتد؟! مشکل بی صدا بودن پریمیر در زمانی اتفاق می افتد که شما، در حین اینکه در حال کار در پریمیر هستید، دست شما به پلاگین صدا یا همان دستگاهی که صدا از آن پخش می شود؛ می خورد و آن دیوایس از دستگاه خارج می شود.

یعنی شما در حال کار کردن هستید و هدفون ، اسپیکر یا هندزفری شما از دستگاه خارج می شود و وقتی دوباره وارد دستگاه می کنید، صدایی از پریمیر پخش نمی شود. یا این مشکل ممکن است زمانی پیش بیاید که بخواهید یک ویدئویی را در پریمیر بیاورید و از اول و همان ابتداء صدا پخش نمی شود.

در این دو حالت، دو راهکار مختلفی وجود دارد. از مشکل دوم شروع می کنیم. برای حل این مشکل، ما با استفاده از یک کانورتر یا تبدیل کننده فرمت، فرمت ویدیویی این فیلم را عوض می کنیم. حتما لازم نیست که فرمت را تغییر دهیم بلکه لازم است صرفا یکبار عملیات کانورت روی ویدیو انجام شود.

اما مشکل اول نیز خیلی ساده است. کافی است برویم به تنظیمات پریمیر در منوی Edit و Preferences و سپس وارد قسمت Audio Hardware شوید و سپس دیوایس مورد نظر را برای پخش صدا انتخاب کنید. اگر این کار را به دقت انجام دادید، به احتمال زیاد مشکل بی صدا بودن صدای شما حل شود.

اما اگر این مشکل حل نشد، باید دیوایس دیگر را در بخش Audio Hardware انتخاب کنید. اگر هم که صدا از همان اول درست و کامل در پریمیر وارد نشد، راه دومی که گفته شد، انجام دهید و مراحل را پیش ببرید. برای اینکه بهتر این روش ها را درک کنید، ویدئوی زیر را ملاحظه کنید.

مشاهده ویدئو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
2 نظرات
  1. محمد می گوید

    سلام من وقتی همین کار رو میکنم یه ارور قرمز رنگ میده که پیدا نمیکنه حمون سیستم را هم نمیاره چرا؟؟

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      سلام و درود. عکس ارور رو توی تلگرام یا ایتا به ادرس @flatgfx_admin ارسال بفرمایید تا بررسی کنم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.