آموزش رندر گرفتن با مدیا انکودر در افترافکت

آموزش رندر گرفتن با مدیا انکودر در افترافکت

در این ویدیو، قصد داریم آموزش رندر گرفتن با مدیا انکودر در افترافکت را با شما همراه باشیم. یکی از چالش هایی که نرم افزار افترافکت دارد، این است که بتوانیم مجموعه ای از فایل ها را به صورت همزمان و در عین حال با کیفیت و کم حجم، رندر بگیریم. برای این کار، بهترین نرم افزاری  که پیشنهاد می شود، نرم افزار مدیا انکودر است.


دانلود جدید ترین نسخه نرم افزار مدیا انکودر


رندر گرفتن با مدیا انکودر در افترافکت بسیار ساده است. با استفاده از این نرم افزار، می توانید به حرفه ای ترین و راحت ترین شکل ممکن، در نرم افزار افترافکت رندر بگیرید. محیط این نرم افزار خیلی راحت است و روش رندر گرفتن از آن ، به صورت کامل شبیه پریمیر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که باید ورژن نرم افزار مدیا انکودر شما ، با ورژن نرم افزار افترافکت یکی باشد.

یعنی اگر ورژن افترافکت شما ، نسخه ۲۰۲۰ است ، باید مدیا انکودر شما نیز ۲۰۲۰ باشد. بعد از اینکه نرم افزار مدیا انکودر را دانلود کردید ، برای اینکه بتوانیم رندر های خودمان را از افترافکت به مدیا انکودر بفرستیم ، باید در منوی Composition بر روی گزینه ی Add to Adobe Media Encoder Queue کلیک کنید تا نرم افزار مدیا انکودر باز شود. بعد از اینکه باز شد ، رندر شما در این نرم افزار انجام  می شود.

وقتی که در قسمت Format ، بر روی فایل کلیک کنید (در ویدیو توضیح داده می شود) ، می توانید فرمت رندر نهایی خودتان را نیز تغییر دهید و سایر فرمت ها را می توانید اعمال کنید. همچنین اگر بر روی گزینه ی Output فایل کلیک کنید ، می توانید محلی که قرار است فایل شما رندر گرفته شود را تغییر دهید و یا اسم آنرا عوض کنید.


آموزش های که در این ویدیو معرفی می شود:

۱. ایجاد نور روی نوشته در افترافکت

۲. خروجی گرفتن بدون بک گراند در افترافکت


همچنین برای اینکه روش کامل این کار را به صورت کامل و دقیق ببیند، ویدیوی زیر را ملاحظه کنید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
4 نظرات
  1. mrkd می گوید

    می تونم بگم واقعا لذت بردم از آموزشتون

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      ممنون از لطفتون

  2. Goli می گوید

    عاااالی بود مرسی

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      بزرگوارید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.