ساخت تایم لپس حرفه ای در پریمیر

ساخت تایم لپس حرفه ای در پریمیر

در این ویدیو، با آموزش ساخت تایم لپس حرفه ای در پریمیر با شما عزیزان هستیم. تایم لپس، یکی از تاثیر گذار ترین افکت هایی است که می توانیم در کلیپ های خودمان استفاده کنیم. تایم لپس را کی توانیم در کلیگ های جدی خود، در جاهایی که می خواهیم فضای سرد و روزمره را به مخاطب برسانیم استفاده کنیم.

چون فضای کارگردانی که این تکنیک و افکت می گذارد، برای کار های جدی و تاثیر گذار است. برای اینکه بتوانیم این افکت را بر روی فیلم های خودمان اعمال کنیم، لازم نیست که در زمان فیلمبرداری ، فیلمبرداری را به حالت تایم لپس انجام دهیم! بلکه می توانیم این افکت را در زمان تدوین درست کنیم که در این صورت، شما مزیت بسیار مهمی را دارید!

و آن این است که دست شما باز است که هر مقدار از فیلم، و در هم ثانیه ای که اراده کردید، کلیپ را تایم لپس کنید و عملا، می توانید کارگردانی حرفه ای تری بر روی کلیپ های خودتان داشته باشید.

برای اینکه بتوانیم یک ویدیو را تایم لپس کنیم، لازم است که ویدیو های ما دارای شرایط متناسب فیلمبرداری هم باشند. از جمله این شرایط، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- فیلم ما باید خالی از لرزش های اضافی باشد و دوربین ما بر روی سه پایه قرار گرفته باشد.

۲- زمان آن باید به ازای مقداری که می خواهیم تایم لپس کنیم، ۱۰ برابر به بالا باشد (به صورت تقریبی) . به عنوان مثال اگر شما خواستید تایم لپسی درست کنید که زمان آن، ۵ ثانیه باشد، شما باید ۵۰ ثانیه ضبط کنید تا بتوانید تایم لپس خوبی داشته باشید.


آموزش مرتبط:  آموزش ساخت افکت چشم ماهی در پریمیر


وقتی شما این ۲ نکته ی مهم را رعایت کنید، می توانید توقع این  را داشته باشید که یک تایم لپس خوب هم درست کنید. بعد از اینکه این موارد به عنوان مقدمه گفته شد ویدیوی زیر را ملاحظه کنید، تا بتوانید متوجه شوید که این تکینک در پریمیر چگ.نه انجام می شود و از چه پلاگین هایی برای این مطلب استفاده می شود.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.