آموزش ساخت موزیک ویدیو مذهبی در افتر افکت

در این ویدیو با آموزش ساخت موزیک ویدیو مذهبی در افتر افکت با شما عزیزان همراه هستیم. نرم افزار افترافکت ابزار های بسیار عالی ای برای ساخت موزیک ویدیو و ویدیو کلیپ در اختیار ما قرار می دهد. که در این ویدیو می خواهیم پروسه ساخت یک صحنه مذهبی را خدمت شما توضیح بدهیم.

یک نکته بسیار مهمی که برای ساخت موزیک ویدیو مذهبی در افترافکت لازم است رعایت شود، این است که ما باید صحنه هایی که می خواهیم آنها را در افترافکت بیاوریم و انیمیت کنیم؛ لازم است که از قبل آماده شده باشد. چون در افترافکت، همه باید ساخته شود و این تفاوتی است که با پریمیر دارد.

پروسه کار در پریمیر خیلی ساده تر است. شما به عنوان یک تدوینگر، فیلم ها را در تایم لاین قرار می دهید، به آن فیلم ها افکت، اورلی ، متن و … اضافه می کنید و در نهایت خروجی می گیرید. ولی در افترافکت لازم است که علاوه بر همه این موارد، انیمیت صحنه، دوربین، نور و … اضافه شود که کار را بیشتر می کند.

از طرفی برای این کار لازم است که قبل از شروع کار، استوری بورد داشته باشید تا بتوانید به راحتی صحنه ها را بسازید و کار نهایی را تولید کنید. (البته این نکته در مورد پریمیر هم صادق است)

اما در این ویدیو، ابتداء نکات مهمی که به صورت تخصصی در افترافکت باید رعایت شود را خدمت شما عرض می کنیم و سپس وارد پروسه ساخت یک صحنه مذهبی می شویم. این کار قبلا انجام شده و صحنه نهایی درست شده است ولی روش اجراء آن در ۳ نرم افزار فتوشاپ، افترافکت و ادیشن توضیح داده می شود.

لینک هایی که در این ویدیو معرفی می شود:

این ویدیو می تواند راه ساخت یک موزیک ویدیو مذهبی را برای شما روشن و واضح کند و شما را با پروسه این کار آشنا کند. لذا این ویدیو را به هیچ وجه از دست ندهید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.