معرفی کیت لنز کلیپسی موبایل

معرفی کیت لنز کلیپسی موبایل

در این ویدیو، با معرفی کیت لنز کلیپسی موبایل با شما عزیزان هستیم. یکی از ابزار هایی که می توان برای عکاسی و فیلمبرداری با موبایل استفاده کرد، کیت لنز های کلیپسی که در این پست می خواهیم آنرا خدمت شما معرفی کنیم.

امروزه گوشی های موبایل بسیار پیشرفته شده اند و می توان از آنها برای کار های حرفه ای فیلمبرداری و عکاسی نیز استفاده کرد. اما می توان یکسری گجت ها و ابزار های جانبی برای این کار نیز استفاده کرد. یکی از این ابزار ها، کیت لنز موبایل می باشد.

شما با توجه به نوع گوشی موبایل خود، می توانید از این کیت ها استفاده کنید. روش کار آن نیز بسیار ساده است. این لنز ها، یک کلیپس دارند که گوشی موبایل شما قرار می گیرند و شما می توانید هر کدام از لنز هایی که این پک دارد را روی آن قرار دهید و دوربین گوشی موبایل خود را حرفه ای تر کنید.

در ویدیویی که در زیر پست قرار دارد، برای شما انواع و اقسام این لنز ها و کاربردی که دارند را توضیح داده ایم. اما اگر بخواهیم یک خلاصه از کاری که این لنزه ها انجام می دهند بگوییم؛ این لنز ها حالت دوربین موبایل شما را تغییر می دهند. همانند انوع و اقسام لنز هایی که برای دوربین های عکاسی وجود دارد.

این ابزار های برای این است که ما بتوانیم خلاقیت خودمان را در عکاسی بیشتر بکنیم. اما لازم است که اصول عکاسی، کادربندی ، روانشاسی رنگ و … را بدانیم تا یک عکاس حرفه ای باشیم.

برای دوربین های عکاسی، لنز های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد. مثل لنز های تله، چشم ماهی، ماکرو و … که دقیقا در همین کیت های لنز، همین لنز ها وجود دارد. اما اگر بخواهیم انواع این لنز ها را توضیح دهیم، می توانیم به این صورت توضیح دهیم:

۱- لنز های تله: لنز های تله و زوم، برای زوم کردن تصویر، استفاده می شود. البته به حالت اپتیکال، نه دیجیتال. زوم دیجیتال، مثل همان زومی است که دوربین موبایل انجام می شود که در بعد از زوم، عکس ما افت کیفیت پیدا می کند. اما با استفاده از این لنز ها، می توانیم زوم اپتیکال داشته باشیم که در نتیجه، یک عکس، با کیفیتِ اصلیِ گوشی خودمان خواهیم داشت.

۲- لنز ماکر: لنز ماکرو برای عکاسی از جزئیات ریز و چیز هایی که بسیار کوچک است استفاده می شود. مثلا وقتی شما بخواهید از مردمک چشم خودتان یک عکس زیبا بگیرید، لنز معمولی گوشی موبایل جوابگو نیست. در نتیجه می توان از این لنز ها استفاده کرد. البته بعضی از گوشی های موبایلِ جدید و بروز، این لنز ، بر روی خود گوشی موبایل قرار دارد.

۳- لنز چشم ماهی و Curve : این لنز ها، برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار عالی هستند و دوربین گوشی ما را بسیار متفاوت می کنند. با استفاده از این لنز ها، می توانیم عکس خودمان را حالت چشم ماهی در بیاوریم. این نوع لنز بسیار عالی و فوق العاده است!

برای اینکه بتوانید همه ی این موارد به صورت دقیق و کامل ببینید، ویدیوی زیر را ملاحظه کنید و اگر به موبایل فوتوگرافی علاقه دارید، یکی از این پک های لنز را تهیه کنید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.