آموزش ابزار ماسک پریمیر

آموزش ابزار ماسک پریمیر

در این پست، با آموزش ابزار ماسک پریمیر با شما عزیزان هستیم. ابزار ماسک پریمیر، یکی از ابزار های بسیار عالی پریمیر است که می توانیم با استفاده از این ابزار، کار های متنوعی انجام دهیم. برای اینکه این ابزار را بهتر درک کنیم، بهتر است که این ابزار را به یک قیچی تشبیه کنیم.

شما با یک قیچی ، می توانید اجسام را به خوبی برش دهید و هر قسمتی که لازم داشتید را بردارید و استفاده کنید. ابراز ماسک هم همین طور است. شما با این ابزار، قسمت های مختلف فیلم را جدا می کنید و روی آن، هر افکتی که دوست دارید اعمال می کنید. به عنوان مثال وقتی شما بخواهید در یک صحنه ای، سر سوژه مورد نظر را بزرگ تر کنید، ابتدا با ابزار ماسک، دور سر را کامل انتخاب می کنید و سپس سایز سر را بزرگ می کنید.

البته که محدوده کار این ابزار ، به همین افکت منتهی نمی شود و خلاقیت شما در این بین، سهم مهمی دارد. این ابزار دارای ۳ نوع حالت است: حالت ضلع دار، حالت دایره شکل و حالت دستی. هر کدام از حالت ها را می توانید در کار خودتان استفاده کنید که بسته به نیاز شماست.

اما حالت دستی، بهترین حالت است که کار کردن با آن کمی سخت تر از بقیه است. برای اینکه با این قسمت کار کنید، باید به پن فتوشاپ مسلط باشید و یا اینکه با فضای آن آشنا باشید تا بتوانید بر روی جزئیات کار سوار باشی و حرفه ای کار کنید.

برای اینکه این ابزار را به صورت جامع و حرفه ای یاد بگیرید، ویدیوی آخر پست را به دقت ببینید و سعی کنید که با این ابزار حسابی بازی کنید و به قول خودمونی “ور برید” . این ابزار، یک ابزار بسیار مهم است و احتیاج به تمرین دارد. پس همین الان شروع کنید…

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.