آموزش افکت پاشیدن رنگ در افترافکت

آموزش افکت پاشیدن رنگ در افترافکت

در این ویدئو، قصد داریم آموزش افکت پاشیدن رنگ در افترافکت را با شما عزیزان هنرمند همراه باشیم. این افکت، افکت بسیار جالبی است و می توان با استفاده از تکنیک، صحنه های جالبی را در نرم افزار افترافکت خلق کنیم.

برای اینکه این افکت را به صورت درست و حرفه ای در افترافکت اعمال کنیم، لازم است که ابتداء عکس رنگ پاشیده شده ی رنگ را به صورت ترنسپرنت داشته باشیم. برای این کار شما می توانید یک براش رنگ پاشیده شده دانلود کنید و سپس در فتوشاپ آنرا باز کنید. مرحله ی بعد این است که بکگراند سفید را حذف کنیم که با استفاده از ابزار  Magic Eraser Tool می توان با یک کلیک بر روی بکگراند سفید، این کار را انجام داد.

سپس براش خود را بر روی همان لایه می زنیم و در نهایت تصویر خود را با فرمت PNG ذخیره می کنیم تا تصویر ما بدون بکگراند ذخیر شود. اینجا نوبت به افترافکت می رسد. تصویر خود را در افترافکت وارد می کنیم و بعد از اینکه یک کامپوزیشن جدید ساختم، آنرا وارد این کامپوزیشن می کنیم.

این تکنیک را با استفاده از ابزار Mask ، پلاگین Brush Stroke و تکنیک Tack Matt انجام می دهیم. برای همین ما یک Solid جدید می سازیم و آنرا هاید و مخفی می کنیم تا جلوه ی آنرا نبینیم. سپس آن قسمتی که عکس ما قرار دارد را با ابزار ماسک، بر روی Solid انتخاب می کنیم. سپس پلاگین Brush Stroke را روی Solid اعمال می کنیم و در نهایت قسمت Brush End  و Brush In را کیفریم درست می کنیم و ادامه ی کار را انجام می دهیم.

برای اینکه این تکنیک را به صورت کامل یاد بگیرید و کامل آنرا اعمال کنید، حتما ویدئو ی زیر را ببینید و مراحل را به صورت دقیق انجام دهید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.