آموزش ساخت درخت در فتوشاپ

آموزش ساخت درخت در فتوشاپ

در این پست، با آموزش ساخت درخت در فتوشاپ با شما عزیزان همراه هستیم. به صورت کلی خیلی ها وقتی احتیاج به عکس درخت داشته باشند، مستقیم می روند سراغ سرچ کردن در گوگل و در سایت هایی مثل Freepik و Pngtree و شروع می کندد به پیدا کردن عکس درختی که برای طراحی‌شان مناسب باشد.

اما فارغ از اینکه خود فتوشاپ یک پلاگینی دارد که می توان عکس یک درخت را با سایز و ابعاد و انواع و اقسام برگ ها و ساقه ها، درست کرد. شما می توانید با این پلاگین، حتی انواع درخت های مختلفی را نیز درست کنید.

این پلاگین در خود فتوشاپ است و کافی است از منوی Filter، به قسمت Render بروید و بر روی Tree کلیک کنید. پلاگین برای شما باز می شود و می توانید به راحتی در تنظیمات آن تغییر ایجاد کنید و درخت مورد نظر خودتان را درست کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید نوع  درخت را عوض کنید، می توانید در بخش Base tree Type ، نوع درخت را عوض کنید.

مثلا اگرمی خواهید درخت شما “درخت بید” باشد، می توانید نوع آنرا بر روی “Willow Tree” قرار دهید تا یک درخت بید خمیده زیبا را داشته باشید. در سایز تنظیماتی که این نرم افزار دارد، شما می توانید سایز برگ درخت، تعداد آن، سایز تنه ی درخت و حالت آنرا تغییر دهید.

یکسری تنظیمات جالبی هم در بخش Advanced داریم که انها نیز کار ما را بهتر می کنند. مثلا اگر بخواهید زاویه ی درخت را در محور X (افقی) بچرخانید، یا اینکه رنگ برگ های درخت را عوض کنید که یک درخت انتزاعی درس شود، می توانید این کار را نیز بکنید.



برای اینکه این پلاگین را به صورت درست یادبگیرید، ویدیوی زیر را حتما ببنید و سعی کنید که بلافاصله، این تکنیک را پیاده کنید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.