آموزش ساخت پرچم واقعی در افتر افکت

آموزش ساخت پرچم واقعی در افتر افکت

در این ویدیو با آموزش ساخت پرچم واقعی در افتر افکت ، با شما عزیزان هستیم. یکی از کار هایی که در نرم افزار افتر افکت می توانیم انجام دهیم، ساخت پرچم سه بعدی است. افتر افکت یک نرم افزار دو بعدی است ولی با استفاده از پلاگین های سه بعدی مثل Element 3D ، ۳D Flag  و … ، می توانیم صحنه های سه بعدی حرفه ای تولید خلق کنیم.

در این پست ، می خواهیم با استفاده از پلاگین ۳D Flag ، یک پرچم سه بعدی درست کنیم. در ویدیوی این پست، پس اینکه روش نصب پلاگین توضیح داده می شود، روش کار با آنرا می بینیم. کافی است که شما پرچم مورد نظرتان را چه در افترافکت و در چه در فتوشاپ طراحی کنید و در نهایت در کامپوزیشن خودتان وارد کنید.

سپس آنرا به پلاگین می دهیم و با توجه به سایز پرچم، خود پلاگین پرچم را می سازد و به همراه یک میله و سر پرچم، پرچم سه بعدی را به شما تحویل می دهد.

برای ساخت پرچم سه بعدی، یکی از بهترین راه ها، استفاده از نرم افزار های سه بعدی است. افتر افکت نرم افزار خوبی است ولی برای کار های سه بعدی، کمی بهینه نیست و باید سیستم خوبی داشته باشید!

شما با استفاده از این پلاگین می توانید هر کاری که خواستید روی پرچم خود انجام دهید. به عنوان مثال شما می خواهید که میزان باد خوردن پرچم و زاویه ی باد را تعیین کنید؛ با استفاده از این پلاگین می توانید این کار را انجام دهید. یا مثلا اگر بخواهید یک اسلوموشن حرفه ای روی پرچم خودتان داشته باشید، می توانید در همین پلاگین انجام دهید.

این پلاگین قابلیت های عالی و حرفه ای دارد ولی مهم است که سیستم شما هم آنرا به صورت کامل ساپورت کند. چون این پلاگین از منابع سیستم شما بسیار استفاده می کند.


ویدیو هایی که در این آموزش معرفی می شود


برای این یاد گیری روش کار با این پلاگین، ویدیوی زیر را ببنید، و سعی کنید که حتما حتما با این پلاگین تمرین داشته باشید. این پلاگین احتیاج به تمرین زیاد دارد.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.