آموزش قابلیت Multi-Camera پریمیر

آموزش قابلیت Multi-Camera پریمیر

در این پست، با آموزش قابلیت Multi-Camera پریمیر با شما عزیزان همراه هستیم. یکی از قابلیت هایی که نرم افزار پریمیر درون خود جای داده است، قابلیت مولیت کمرا پریمیر می باشد. با استفاده از این قابلیت شما می توانید چند فوتیجی که با دوربین، از یک صحنه ضبط کردید را ، در پریمیر به راحتی تدوین کنید. این قابلیت برای تدوین کردن موزیک ویدیو بسیار عالی است.

نکته بسیار مهمی که برای استفاده از این فابلیت وجود دارد، این است که در فیلم های خودتان، باید یک صدای واحد و یکسان داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید موزیک ویدیو تدوین کنید، لازم است که صدای خواننده در کل فیلم هایی که ضبط می کنید پخش شده باشد.

روش اجرای این قابلیت نیز بسیار ساده است، کافی است که همه فوتیج های خودتان را وارد پریمیر کنید. سپس همه آنها را انتخاب کرده و سپس راست کلیک کرده و گزینه Create Multi-Camera Source Sequence را انتخاب می کنید. یکسری گزینه وجود دارد که با انتخاب کردن آنها، یک سکانس با آیکون متفاوت در پنجره Project ایجاد می شود.

برای اینکه با گزینه های مختلف و تنظیمات مهم این قابلیت آشنا شوید، ویدیو زیر را حتما ملاحظه کنید و سعی کنید که آنرا تست کنید تا گزینه های مهم آن در ذهن شما باقی بماند.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.