وارد کردن فرمت MKV در پریمیر

وارد کردن فرمت MKV در پریمیر

در این ویدئو، با آموزش وارد کردن فرمت MKV در پریمیر ، در خدمت شما هستیم. فرمت ویدئویی MKV، یک فرمت خاص است که وارد کردن آن در نرم افزار پریمیر ، به صورت معمولی امکان پذیر نیست و نمی توان وارد کرد.علت آن نیز این است که این فرمت ویدئویی ، یک مولتی فرمت است.

به بیان ساده تر اینکه این فرمت، به دلیلاینکه می توان در آن، چندین فایل مثل ، فایل دوبله و صوت، فایل سابتایتل و ترجمه قرار داد؛ نمی توان آنرا واردپریمیر کرد. چون نرم افزار پریمیر، نمی تواند صوت دوبله ها تمییز دهد و جدا کند تا برای شما، فیلم را وارد کند. برای این کار، باید ابتدائا آن را تغییر فرمت دهیم و فرمت آنرا عوض کنیم.

برای اینکار ما می توانیم با استفاده از  نرم افزار های کانورتر و تغییر فرمت این کار را انجام دهیم. در این آموزش با استفاده از نرم افزار Format Factory این کار را انجام می دهیم. با لینک زیر نیز، می توانید این نرم افزار را دانلود کنید.


دانلود نرم افزار فرمت فکتوری


بعد از اینکه از سایت “سافت ۹۸” این نرم افزار را دانلود کردید و نصب کردید، نرم افزار را  باز کنید. بعد از اینکه باز کردید، ویدئوی خودتون رو کلیک کنید و بکشید در نرم افزار Format Factory . سپس فرمت خودتان را انتخاب کنید که فرمت پیشنهادی ما MP4 است . بعد از اینکه انتخاب کردید، روی گزینه اوکی کلیک کنید. به همین راحتی!

بعد از اینکه فرمت ویدئو را عوض کردید، می توانید به راحتی هرچه تمام تر ویدئوی خودتان را وارد پریمیر کنید.یکسری نکات هنگام این عملیات وجود دارد که در ویدئوی زیر خدمت شما گفته می شود که پیشنهاد می کنم حتما ویدئوی زیر را ببیند و با دقت مراحل را پیش ببرید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب 

 

شاید دوست داشته باشید ...
4 نظرات
  1. محمد مهدی کبیری می گوید

    سلام ببخشید من یک ویدیو از گوشیم گرفتم و قتی می خواهم وارد پریمیر بکنم فقط صدای ان میاد

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      سلام و درود. یک گزینه ای داره که اون فعال بشه، فیلم وارد تایم لاین میشه. منتهی در تلگرام یا ایتا پیام بدید تا عکس اون گزینه رو ارسال کنم. id: @flatgfx_admin

  2. امیر می گوید

    مخلص داداش گلم هستیم کاراتو همیشه دنبال میکنم (شخصیت باحالی داری 🙂 )
    آقا میتونی یه آموزش درباره کار با صداهای سوراند ۵.۱ کاناله بذاری که چطور تو پریمیر و آودیشن بتونیم بعضی از کانالها رو مثل کانال دیالوگ خاموش کنیم تا بتونیم فیلم رو دوبله کنیم ؟

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      سلام و درود و خیلی ممنون از نظر لطفتون. توی ۲ جلسه بعدی دوره آموزش نرم افزار پریمیر، که در اپارات و یویتیوب بارگزاری میشه، اشاره خوبی به بحث صدا های چند کاناله، استریو و افکت های مهم پریمیر؛ داشتیم. ان شاء الله این هفته سعی می کنم آپلودش انجام بشه.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.