تنظیم و تقویت صدا در آدیشن

تنظیم و تقویت صدا در آدیشن

در این ویدئو، با آموزش تنظیم و تقویت صدا در آدیشن در خدمت شما هنر دوستان عزیز هستیم. تنظیم و تقویت کردن صدا، یک کار بسیار جالب و حرفه ای است که هر تدوینگری آنرا بلد باشد، یک مرحله از همکاران خودش جلو هست!

تنظیم و تقویت کردن صدا به این معناست که صدا را به صورت دلنشین تنظیم کنیم. به عنوان مثال ، اگر شما فیلمی دارید که در آن گوینده ای در حال صبحت است و کیفیت صدا نیز خیلی مطلوب نیست، باید صدا را طبق صدای واقعی شخص تنظیم کنید. این معنای تنظیم و تقویت صدا است.

در این بین، یکی از بهترین نرم افزار های ممکن ، نرم افزار آدیشن است که قابلیت های متنوعی برای این کار در اختیار ما قرار می دهد. اما در این آموزش، ما با استفاده از ابزار (Graphic Equalizer (10 Bands تنظیم و تقویت صدا را در آدیشن انجام می دهیم. برای اینکه به ابزار منتقل شویم، در قسمت Effects به بخش Filter And EQ می رویم (EQ مخفف اکولایزر) و در نهایت بر روی گزینه ی (Graphic Equalizer (10 Bands کلیک می کنیم تا به پنجره ی اصلی این ابزار منتقل شویم.

الان نوبت این است ما با استفاده از مقادیر مختلفی که در این پنجره وجود دارد،به صدای خود برسیم و صدای مورد نظر را بسیازیم. این اعداد و مقادیر، بر اساس این است که صدا را ، بر اساس هرتز های مختلفی که در صدا وجود دارد، کم یا زیاد کنیم. یعنی به عنوان مثال اگر شما قسمت ۱K را در این پنجره کم و زیاد بکنید،  صداهایی که در این لول از صدا هست برای شما کم و زیاد می شود.

لذا باید به صدای نهایی خود توجه داشت باشید و برای کم و زیاد کردن این مقادیر، دقت لازم را داشته باشید که کار، نتیجه ی معکوس نداشته باشد!همچنین برای بهتر درک کردن این آموزش، می توانید ویدئوی زیر را ملاحظه کنید تا با پروسه ی این کار دقیق آشنا شوید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.