مات کردن حرفه ای ویدئو در پریمیر

مات کردن حرفه ای ویدئو در پریمیر

در این ویدئو، با آموزش مات کردن حرفه ای ویدئو در پریمیر در خدمت شما هستیم. مات کردن یا بلر کردن ویدئو در پریمیر یک کار بسیار ساده است ولی حرفه ای انجام دادن آن، کمی کار می طلبد. این مات کردن را ما با استفاده از پلاگین های خود پریمیر انجام می دهیم.

این افکت را می توان با استفاده از پلاگین Fast Blur ، Gaussian Blur و سایر پلاگین ها انجام داد ولی در این ویدئو، یاد میگیریم که به تنظیمات آن به صورت حرفه ای برسیم. چون که هر کدام از این پلاگین ها، یک نوعمات کردن را انجام می دهد. بعضی از آنها مثل Camera Blur ، یک نوع مات کردن را به شما تحویل می دهد که فقط از دست دوربین های دیجیتال بر می آید.

چون بلر کردن دوربین ها متفاوت است و علت آن نیز، استفاده از لنز های دایره ای شکل است. یکی دیگر از فیلتر های بلر و مات کردن ویدئو، Radial Blur است. این پلاگین به این صورت است که می توان یک نوع مات کردن به حالت دایره ای شکل را ، برای شما پیاده کند. حتی یک پلاگینی هم وجود دارد که مات کردن آن، به حالت موشن بلر و کشیدگی است که آن، پلاگین حرفه ای Directional Blur است. اگر این پلاگین خوب را به همراه کیفریم فعال کنیم خیلی عالی است و می توان جلوههای  خوبی را درست کرد.

به صورت کلی برای بحث مات کردن حرفه ای ویدئو در پریمیر ، می توان از پنل Effects ، زیر مجموعه های Video Effects را باز  و سپس Blur & Sharpen را باز کرد و روی کدام که خواستید کلیک کنید و زیر مجموعه های آنرا  باز کنید و استفاده کنید. ولی بعضی از آنها مثل Sharpen و Unsharpen برای این کار نیست و با آن نمی توان مات کردن را انجام داد.

برای اینکه مات کردن حرفه ای ویدئو در پریمیر، پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را ببیند و مواردی که گفته می شود را به دقت ببنید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب 

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.