آموزش اسلوموشن حرفه ای ویدئو در پریمیر

آموزش اسلوموشن حرفه ای ویدئو در پریمیر

در این ویدئو، با آموزش اسلوموشن حرفه ای ویدئو در پریمیر با شما عزیزان هستیم. اسلوموشن کردن تکنیک عالی و تاثیر گذار است . همانطور که می دانید هر افکت، معنایی دارد و باید در هنگام پیاده کردن هر یک، به معنا و تاثیر دقت داشت.

معمولا از تکنیک اسلوموشن، برای مواردی استفاده می شود که یک صحنه ی تاثیر گذار است و شما می خواهید که مخاطب، روی آن دقت بیشتر داشته باشد. این تکینک برای این موارد بسیار عالی است. برای اینکه بهترین اسلوموشن را داشته باشیم، بهتر است که ویدئوی شما ۶۰ فریم به بالا باشد.

این نکته بسیار مهم و ضروری است که ویدئوی شما، دارای نرخ فریم بالا باشد. مبحث “فریم ریت” نیز در همین ویدئو  توضیح داده می شود. وقتی ویدئوی شما بالای ۶۰ فریم باشد، مزیتی که دارد این است که می توانیم زمان یک صحنه ی اسلوموشن را بیشتر کنیم که در نتیجه اسلوموشن بهتری خواهیم داشت. به صورت کلی، فریم ریت بالاتر، مساوی است با اسلوموشن حرفه ای تر!!

یک اسلوموشن خوب، قبل از اینکه بخواهد تو پریمیر انجام شود، باید در هنگام فیلمبرداری ویدئو، مقدماتش حاضر باشد! مباحثی مثل فریم ریت، سرعت شاتر و نور و … باید در مرحله اول، خوب باشند.

بر فرض اینکه سرعت شاتر و سایر موارد ویدئو درست بود، آنرا در پریمیر وارد می کنیم و در تایم لاین رها می کنیم. بعد از اینکار، قسمتی از ویدئو را که می خواهیم اسلوموشن کنیم، جدا می کنیم و سپس با استفاده از ابزاری کهبرای همین کار است، به نام Rate Streach Tool ، ویدئوی خودمون را می کشیم به سمت جلو تا ویدئوی ما، زمان آن بیشتر شود که در نتیجه، اسلوموشن رخ دهد.

برای اینکه بتوانید این مبحث را به خوبی یاد بگیرید و راه های مختلف را برای اسلوموشن کردن در پریمیر ببیند، ویدئوی زیر را حتما ببینید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب 

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.