مدیریت و کار با کیفریم ها در پریمیر

مدیریت و کار با کیفریم ها در پریمیر

در این ویدیو با آموزش مدیریت و کار با کیفریم ها در پریمیر با شما عزیزان هستیم. انجام دادن این کار در پریمیر، از  اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. فرض کنید شما یک نوشته ای دارید و می خواهید وارد تصویر شود. برای این کار شما در قسمت “پوزیشن” کیفریمی می سازید و این نوشته را از قسمت بیرونی کادر، وارد صحنه می کنید.

برای اینکه این حرکت به حالت خوبی انجام شود، باید یکسری کار هایی بکنیم. برای این کار، بعد از اینکه کیفریم ها را ساختیم (در هر قسمتی که لازم داشتیم) روی آنها راست کلیک می کنیم و سپس یک پنجره ای باز می شود که کار اصلی ما در همان است. با دو گزینه ی Easy in و Easy out کار اصلی ما انجام می شود. گزینه ی Easy in برای زمانی است که آبجکت ما به عنوان مثال یک نوشته است؛ می خواهد وارد صحنه شود.

و گزینه ی Easy out برای زمانی است که آبجکت ما که همان نوشته و تکست ما است؛ می خواهد از صحنه خارج شود. بعد از اینکه روی هر کدام کلیک کردیم، در قسمتی که کیفریم ها را مشاهده می کنیم؛ روی گزینه ای که برای عدد دادن به صورت اسکرولی است؛ کلیک می کنیم.

سپس کیفریم ها را می توانیم به همراه یکسری خطوط ببینیم که اصل کار ما با همان خطوط است. ما با کشیدن آن خطوط به سمت راست یا چپ، می توانیم آن حالت “تپه ای مانند” را ؛ شیب آنرا کم و زیاد کنیم. که در نهایت هر جایی که آن تپه به سمت بالا باشد، سرعتش بالا است وسریع انجام می شود و آن قسمتی که به سمت پایین است، سرعتش کم است.


اگر خواستید این کار را نیز در افترافکت انجام دهید، می توانید آموزش کارکردن روی کیفریم ها در افترافکت را نیز ببیند.


در نتیجه وقتی نوشته ی ما بخواهد وارد صحنه بشود، اگر گزینه ی Easy in را انتخاب کرده باشیم و تپه و غوس را به سمت کیفریم اولی برده باشیم. متن ما با سرعت زیادی وارد صحنه می شود و کم کم سرعتش کم می شود. برای اینکه این مسئله را به خوبی ببیند، ویدئوی زیر را به دقت ببنید و نکاتی که گفته می شود را به دقت در کار  خودتان اعمال کنید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب 

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.