آموزش افکت های صدا در پریمیر

آموزش افکت های صدا در پریمیر

در این ویدیو، با آموزش افکت های صدا در پریمیر با شما عزیزان هستیم. افکت هایی که نرم افزار پریمیر در خود جای داده است، بسیار حرفه ای و عالی هستند و در بین آنها، فیلتر های صوتی این نرم افزار، بسیار حرفه ای تر و عالی تر هستند.

نکته ی مهمی که در استفاده از افکت ها وجود دارد این است که هر کدام را باید در جای خودش استفاده کرد! علت آن هم این است که دارای تنوع بسیار بالایی هستند و هم شامل افکت های عمومی است و هم شامل افکت های خاصی که بر روی بعضی از صدا ها اعمال می شوند مثل صدا های دالبی و چند کاناله.

ولی یک نکته ی مهم تری نیز وجود دارد و آن هم این است که این افکت ها، روانشناسی دارند! بله درست شنیدید، روانشناسی. وقتی که شما بخواهید یک کلیپ حرفه ای حدی درست کنید، لازم است که از افکت های صوتی درستی نیز استفاده کنید. مثلا وقتی که شما بخواهید یه صحنه ای را به تصویر بکشید که سوژه شما، در حالت گیج و ناراحتی است، باید از افکت LowPass استفاده کنید.

یا از طرفی اگر بخواهید همین حالت را به نحو دیگری اعمال کنید، لازم است که از افکت Delay و اکو استفاده کنید. که اگر بخواهید این حالت را درست بسازید و مخاطب را درگیر کلیپ خودتان کنید، باید اکویی که می دهید، دارای تاخیر و کشیدگی مناسبی باشد والا ممکن است که آن تاثیر مد نظر شما را ایجاد نکند.


آموزش هایی که در این ویدیو معرفی می شود:


در این ویدیو، ما با هم افکت هایی را بررسی می کنیم که در هم در تدوین کلیپ های فان و خنده دار استفاده می شود و در ساخت کلیپ های جدی. لذا این ویدیو را به دقت ببیند و سعی کنید که یکبار هم که شده، آنها را روی کلیپ های خودتان اعمال کنید تاثیر آنرا ببیند که هم به خاطر بسپارید و هم ملکه ذهنی حاصل بشود.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.