آموزش عوض کردن رنگ قسمتی از ویدیو در پریمیر

آموزش عوض کردن رنگ قسمتی از ویدیو در پریمیر

در این پست، با آموزش عوض کردن رنگ قسمتی از ویدیو در پریمیر با شما عزیزان هستیم. یکی از افکت های تاثیر گذاری که می توانیم در کلیپ های خودمان استفاده کنیم، عوض کردن رنگ قسمتی از ویدیو در پریمیر است. فرض کنید که سوژه ی شما یک مرد است و می خواهید رنگ کت آنرا عوض کنید.

رنگی که کت دارد، یکی از رنگ های داخل کلیپ است و در عین حال، کلی رنگ دیگر نیز وجود دارد مثلا رنگ بکگراند و پس زمینه یا اشیاء داخل ویدیو اصلی. برای اینکه بتوانیم این تکنیک را روی ویدیوی خودمان اعمال کنیم، ابتداء باید پلاگین Change To Color را روی ویدیو خودمان اعمال کنیم که می توان آنرا در پنل Effects تایپ کرد.

سپس خیلی ساده، رنگی که می خواهیم عوض شود را در تنظیمات پلاگین انتخاب می کنیم و سپس رنگ دلخواهمان را هم انتخاب می کنیم. تا اینجا رنگ مورد نظر ما به رنگ دلخواه عوض شده ولی باید مقدار قدرت نرم پلاگین در انتخاب آن رنگ، کم و زیاد بکینم. به عنوان مثال اگر یک لباس زرد رنگ وجود دارد و می خواهیم آنرا به رنگ قرمز تغییر دهیم؛ اگر رنگ سبز مایل به زرد هم وجود داشته باشد، باید قدرت پلاگین را کم کنیم، تا رنگ های هم طیف را نیز ، انتخاب نکند.



در ویدیویی که آخر پست است می توانید روش انجام این کار و همچنین نکات حرفه ای این تکنیک را هم ملاحظه کنید که حتما حتما پیشنهاد می شود آنرا تا انتهاء ببینید. از جمله تکنیک های مهم در این کار، استفاده ابزار ماسک پریمیر است که برای حرفه ای تر شدن کار لازم است به آن توجه داشته باشیم که در این ویدیو توضیح داده می شود.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.