آموزش ایجاد افکت موشن بلور در پریمیر

آموزش ایجاد افکت موشن بلور در پریمیر

در این پست با آموزش ایجاد افکت موشن بلور در پریمیر ، در خدمت شما هستیم. یکی از افکت های بسیار مهم در بحث ادیت فیلم، افکت موشن بلور می باشد. افکت موشن بلور در واقع وقتی اتفاق می افتد که فریم ریت پایین و شاتر اسپید دوربین بالا باشد (موضع ضبط در واقع). در این هنگام، وقتی که سوژه مورد نظر شما حرکت داشته باشد، یک دنباله ای برای آن به وجود می آید که آنرا موشن بلور می نامند. حال اگر تنظیمات دوربین در موقع ضبط، مناسب نبود و احتیاج به موشن بلور داشتیم، باید چه کرد؟!

برای ایجاد موشن بلور، ۲ روش کلی وجود دارد که در دو جای مختلف استفاده می شود. یکبار شاید احتیاج دارید که موشن بلور را روی متن، عکس و لایه های مختلف در پریمیر اعمال کنید، یکبار هم بر روی فیلم. این ۲ مورد، دو راه مجزا دارد که در این پست، خدمت شام عرض می شود.

اگر بخواهیم برای فیلم موشن بلور اعمال کنیم، می توانیم از پلاگین های مختلف مثل پلاگین Boris FX Continuum استفاده کنیم که یک پلاگین بسیار عالی برای بحث ایجاد افکت های مختلف، بالاخص موشن بلور می باشد.

همچنین اگر بخواهیم موشن بلور را بر روی لایه های مختلف (غیر از فیلم) اعمال کنیم، لازم داریم که از افکت Transform پریمیر استفاده کنیم. بعد از اینکه موشن و حرکت مورد نظر را به لایه دادیم، می توانیم در بخش Shutter Angle ، میزان موشن بلور مورد نیاز را تعیین کنیم تا بتوان یک موشن بلور خوب داشت.

در ویدیو زیر، روش ایجاد هر کدام از دو راه ایجاد موشن بلور، خدمت شما عرض شده و می توانید ملاحظه کنید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.