آموزش عوض کردن آسمان در فتوشاپ

آموزش عوض کردن آسمان در فتوشاپ

در این پست با آموزش عوض کردن آسمان در فتوشاپ ، با شما همراه هستیم. اگر به عکاسی منظره علاقه مند باشید، می دانید که داشتن یک آسمان خوب، می تواند بسیار سخت باشد. به خاطر همین معمولا باید آسمان را تغییر داد.

برای عوض کردن آسمان، راه های مختلفی وجود دارد که مرحله اول آن، حذف آسمان فعلی است ولی در این پست می خواهیم به ۲ تا از بهترین روش برای حذف آن اشاره کنیم:

 

راه اول: استفاده از چنل رنگی Blue

اولین راه برای حذف آسمان این است که از چنل رنگی آبی استفاده کنیم تا قسمت های آبی رنگ آسمان را انتخاب کنیم. این کار به این شکل است که ابتدا یک کپی از چنل رنگی آبی می گیریم و سپس با استفاده از Level ، اختلاف بین سیاهی و سفیدی را بالا می بریم. در نهایت هم آن بخش را سلکت می کنیم و کار حذف آسمان را انجام می دهیم.

 

راه دوم: استفاده ابزار Sky Replacement

راه دوم استفاده از یک ابزار بسیار عالی به نام sky replacement است. این ابزار از ورژن ۲۰۲۰ فتوشاپ اضافه شد و نقش آن، حذف و جایگزین کردن آسمان به صورت کاملا حرفه ای است. این ابزار بسیار حرفه ای و دقیق عمل می کند. مرز بین اجسام و آسمان را به خوبی پیدا می کند و کار جایگزین کردن آسمان را به خوبی انجام می دهد.



این ۲ راه برای حذف و جایگزین کردن آسمان، بسیار عالی هستند. فقط کافی است برای راه اول، روی چنل آبی به خوبی کار کنید و در راه دوم، از ورژن ۲۰۲۰ به بعد فتوشاپ را استفاده کنید. همچنین برای اینکه این ۲ روش را به خوبی فرا بگیرید، می توانید ویدیوی زیر را در آپارات و یوتیوب ملاحظه کنید تا با فرایند این ۲ روش آشنا شوید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.