آموزش ظاهر شدن رنگی متن موشن گرافیک در افتر افکت

آموزش ظاهر شدن رنگی متن موشن گرافیک در افتر افکت

در این ویدیو با آموزش ظاهر شدن رنگی متن موشن گرافیک در افتر افکت ، با شما همراه هستیم. ظاهر شدن متن در کار موشن دیزاین، حالت ها و افکت های بسیار بسیار متنوعی دارد! به گونه ای که با یک سرچ کوچک، به دنیایی از افکت ها های زیبا و متنوع دست پیدا می کنید.

اما در این ویدیو می خواهیم حالت ظاهر شدن متن را به صورت رنگی ایجاد کنیم. برای این کار احتیاج به یک لایه مت داریم که به صورت کاملا حرفه ای آنرا می سازیم و در نهایت، رنگ های مورد نظرمان را به آن می دهیم. در ایجاد این لایه مت، از افکت های مختلفی استفاده می شود که اصل آنرا، افکت های زیر تشکیل می دهد:

۱- Fractal Noise : برای ایجاد حالت سیاه و سفیدی لایه مت
۲- Fast Blur : مات کردن لایه مت
۳- Level: ایجاد کنتراست بین سیاهی و سفیدی
۴- Wave Warp : ایجاد لرزش بین بخش های سیاهی و سفیدی
۵- Turbulent Displace : دیفرم کردن لایه سیاه و سفید برای انیمیت

برای اینکه این افکت، حالت خوبی داشته باشد، لازم است که متن اصلی شما نیز، به شکل حرفه ای تولید شده باشد. چند ویدیو در مورد طراحی نستعلیق آماده کرده ایم که می توانید ملاحظه بفرمایید.

ابتدا با تلفیق این افکت ها، به لایه مت نهایی میرسیم و سپس به آنرا به لایه متن اصلی می دهیم. این کار را برای سایر لایه ها انجام می دهیم تا در نهایت به رنگبندی این افکت برسیم. برای رنگبندی می توان از سایت ها و ابزار های مختلفی استفاده کرد که یکی از بهترن آنها، سایت colorhunt.co می باشد.

در نهایت نیز، یک سالید رنگی، دوربین و نال آبجکت درست می کنیم، تا بتوانیم به به کاری که ایجاد کردیم، انیمیت بدهیم. این کلیتی بود از روش ایجاد این افکت و جزئیات مختلف آن. ولی برای درک بهتر این تکینک، ویدیو زیر را کامل ملاحظه بفرمایید و تمرین را فراموش نفرمایید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.