آموزش ساخت کلیپ شهادت امام علی علیه السلام

آموزش ساخت کلیپ شهادت امام علی علیه السلام

در پست با شما هستیم، با آموزش ساخت یک کلیپ کوتاه با موضوع شهادت امام علی علیه السلام. در این پست، می خواهیم پروسه ساخت ویدیو زیر (انتهای پست) را یک بررسی داشته باشیم. برای ساخت ویدیو کلیپ زیر، ابتدا در سایت های مختلفی مثل Freepik.com و هوش مصنوعی بینگ و هوش مصنوعی لئوناردو گشت و گذاری داشتیم تا در نهایت رسیدیم به یک تصویر.

ابتدا برای کلیپ، لازم بود که یک خوشنویسی مناسب پیدا کرد که به سایت معلی مراجعه شد و در دسته بندی موضوعی، دنبال یک خوشنویسی با فرم گِرد بودیم. که به یک خوشنویسی مناسب رسیدیم. در فتوشاپ به آن، یک تکسچر طلایی رنگ داده شد که فرم خوبی پیدا کند.

بعد از آن نوبت به لایه لایه کردن عکس مذکور رسید که صرفا ابر مورد داخل تصویر، لایه لایه شد که آماده انیمیت افتر افکت شود. سپس نوبت به افتر افکت رسید. در افتر افکت، ابتدا لایه های به صورت سه بعدی (در محور Z) چیده شدند و نوبت به انیمیت دوربین رسید که کار دوربین نیز، انجام شد.

سپس نوبت به طراحی صدا رسید که از صدای مرحوم جلیلوند استفاده شد و در نرم افزار ادیشن و با استفاده از هوش مصنوعی lalal.ai صدای نهایی آماده شد. صدا گذای انجام شد و نوبت به افکت دهی رسید.

از پلاگین CC Ball Action استفاده شد تا افکت ستاره و پارتیکل، طراحی شود. بعد از آن باید افکت رنگی روی کار اعمال کرد. از پلاگین Redgiant Magic Bullet استفاده شد تا افکت دهی نهایی، انجام شود.

این بود از کلیت روش ساخت ویدیو کلیپ زیر. اما می توانید روش طراحی آنرا به صورت کامل ملاحظه کنید و همچنین فایل پروژه را نیز، دانلود بفرمایید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.