آموزش ضبط و خروجی گرفتن از صدا در ادیشن

آموزش ضبط و خروجی گرفتن از صدا در ادیشن

در این پست، با آموزش ضبط و خروجی گرفتن از صدا در ادیشن ، با شما عزیزان همراه هستیم. یکی از بهترین نرم افزار های ضبط صدا، نرم افزار ادوبی ادیشن می باشد. این نرم افزار با گزینه های و قابلیت هایی که در هنگاه ضبط و بعد از ضبط در اختیار شما قرار می دهد، می تواند بهترین گزینه برای استفاده باشد.

مرحله اول بررسی اتصال میکروفون به سیستم می باشد. ما باید ابتدا چک کنیم که آیا میکروفون به سیستم وصل شده است یا خیر. مرحله دوم باز کردن نرم افزار است و در تنظیمات نرم افزار بررسی کنیم که آیا میکروفون نیز در نرم افزار شناسایی شده است یا نه. این مرحله خیلی مهم است که درست بررسی شود که بعدا مشکلی به وجود نیاید.

مرحله سوم ساخت یک Audio file جدید و زدن دکمه ضبط است. ما می توانیم ضبط های طولانی با نرم افزار ادیشن داشته باشیم. محدودیتی در زمان خاصی برای ضبط وجود ندارد و از این جهت می توانیم با خیال راحت ضبط خودمان را داشته باشیم.

مرحله چهارم تنظیم صدای ضبط شده می باشد. وقتی که صدا ضبط می شود، معمولا احتیاج داریم که روی کیفیت و جزئیات صدای ضبط شده کار کنیم. این نرم افزار دارای افکت های بسیار زیادی است که می توانیم از انها بهره ببریم. اما در این مورد قبلا یک پست آموزشی تهیه کردیم که می توانید از آن استفاده کنید.

یک نکته خیلی مهم در مورد ضبط که باید به آن توجه کرد، استفاده از هدفون مناسب + مکان مناسب است. اگر می خواهید کار حرفه ای بر روی صوت داشته باشید، باید این ۲ پارامتر را دقت کنید. هدفون خوب جزو مهمترین وسایل کار شماست. شما باید صدا را به صورت دقیق بشنوید تا تشخصی دهید که صدای خوبی است یا نه. از طرفی مکان مناسب نیز حائز اهمیت است. شما نمی توانید در یک محیط شلوغ و پر سر و صدا تمرکز کافی بر روی صدا داشته باشید.

نکته پنجم ، گرفتن با کیفیت است که ما می توانیم با این نرم افزار، خروجی های بسیار با کیفیتی از صدا بگیریم. ما می توانیم با گرفتن خروجی با فرمت WAV ، یک صدای حرفه ای داشته باشیم.

مطالبی که بالا اشاره شد، صرفا تئوری بود که لازم است به صورت تصویر آنها را فرا بگیرید. پس ویدیوی زیر را از دست ندهید و مطالب گفته شده را به دقت ملاحظه کنید. این ویدیو به صورت زمان بندی شده می باشد تا بتوانید هر قسمتی را که لازم داشتید، بعدا نیز مرور کنید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.