آموزش ایجاد افکت Duotone در فتوشاپ

آموزش ایجاد افکت Duotone در فتوشاپ

در این پست، با آموزش ایجاد افکت Duotone در فتوشاپ ، با شما عزیزان همراه هستیم. یکی از بهترین افکت های رنگی که می توان در عکس های پرتره (عکس هایی که از سوژه گرفته می شود) می توان استفاده کرد، افکت Duotone می باشد. همانطور که از اسم آن معلوم است، ما در این افکت، از ۲ تن رنگی استفاده می کنیم و آنها را در طیف های روشن و تاریک اعمال می کنیم.

ساده ترین روش اعمال این افکت، استفاده از ادجاسمنت Gradient Map است که در ویدیوی این پست قابل مشاهده است. ولی مهمتر از آن، این است که از رنگ های درست استفاده کنیم. خیلی مهم است که به روانشناسی رنگ ها دقت لازم شود . در عین حال می توان از یکسری ابزار های آنلاین برای پیدا کردن رنگ استفاده کرد که در آموزش ها قبلی ما، معرفی شده است.

اما نکته دیگر این است که سعی کنیم بیشتر از ۲ رنگ استفاده نکنیم. به دلیل اینکه استفاده از بیشتر از ۲ رنگ، می تواند از زیبایی کار ما کم کند و کار را خراب کند. پس در نهایت، استفاده از این افکت را فراموش نکنید و با تمرین، سعی کنید که گرادینت های خوبی پیدا کنید تا در کار های مختلف استفاده کنید.

این آموزش رو از دست ندهید و نکاتی که گفته می شود را حتما مورد نظر قرار بدید تا بتوانید این افکت را به بهترین شکل ممکن ایجاد کنید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.