آموزش ایجاد افکت سوپر اسلوموشن در افتر افکت

آموزش ایجاد افکت سوپر اسلوموشن در افتر افکت

در این پست با آموزش ایجاد افکت سوپر اسلوموشن در افتر افکت ، با شما همراه هستیم. در هر ۲ پروسه اسلوموشن و سوپر اسلوموشن ما احتیاج به فریم ریت های بالا داریم. اما در سوپر اسلوموشن به دلیل اینکه حرکات بسیار بسیار آرام هستند، نیاز ما به فریم ریت بالا، خیلی بیشتر است.

اما نکته ای که وجود دارد این است که ما می توانیم این افکت را با استفاده از نرم افزار افتر افکت شبیه سازی کنیم. به این معنا که با استفاده از یک عکس و ابزار های افتر افکت، یک انیمیت بسیار نرم و در عین حال واقع گرایانه درست کنیم. به طوری که صحنه ما شبیه به سوپر اسلوموشن شود.

برای ایجاد این افکت، لازم است که صحنه اصلی ما، دارای یک سوژه (فَرد) باشد. با استفاده از فتوشاپ سوژه را از عکس جدا می کنیم و زیر لایه را روتوش می کنیم؛ تا در زمان انیمیت به مشکلی بر نخوریم. سپس نوبت به نرم افزار افتر افکت می رسد که با استفاده از ابزار Puppet Pin Tool شروع به ساخت پین و سپس انیمیت کردن می کنیم

برای زیبا تر شدن کار نیز، می توانیم از از دوربین افتر افکت و یکسری Overlay ویدیویی استفاده کنیم که صحنه نهایی ما زیباتر شود. اما برای اینکه روش ایجاد این افکت را به خوبی یاد بگیرید، می توانید ویدیویی زیر را در آپارات یا در یوتیوب ملاحظه کنید. همچنین این ویدیو زمان بندی شده است تا بتوانید هر بخشی را لازم داشتید، مجدد ملاحظه کنید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.