آموزش ساخت میان برنامه مذهبی در افتر افکت

آموزش ساخت میان برنامه مذهبی در افتر افکت

در این پست با آموزش ساخت میان برنامه مذهبی در افتر افکت ، با شما همراه هستیم. می خواهیم با هم بررسی کنیم که یک میان برنامه یا “وله” مذهبی به چه شکل طراحی می شود. به صورت کلی برای ساخت یک ویدیو، مهم است که همیشه استوری بورد داشته باشید. استوری بوردی که طبق نیاز کارفرما، توان اجراء شما و نیاز خود برنامه باشد.

البته مواردی که در این پست توضیح داده می شود، برای یک برنامه ویدیویی نیست و صرفا یک پروژه شخصی بود که به دوست داشتم انجام بدهم. 

ایده اصلی این پروژه از یک استوک کاشی کاری بود که در یک کانال تلگرامی دیدم. مرحله اول این بود که تصویر اصلی لایه لایه بشود. به صورتی که برای انیمیت در نرم افزار افتر افکت، کار راحت تر و زیبا باشد. سپس نوبت به انیمیت در افتر افکت رسید که در این پروژه باید از یک صحنه، چندین سکانس طراحی شود که این کار را با دوربین افتر افکت به راحتی انجام شد.

سپس نوبت به صدا گذاری رسید. صدایی که در این پروژه استفاده شد، یک مداحی قدیمی از مرحوم سید جواد ذاکر بود که قبلا یک میکس مذهبی از آن طراحی شده بود. اما برای این کار کمی روی زمان بندی آن کار شد تا به صورت دقیق روی کار قرار بگیرید.

در نهایت هم به بحث کالر گریدینگ و افکت گذاری رسید که از پلاگین Red Giant Magic Bullet – Look استفاده شد که پلاگین بسیار عالی برای بحث کالر گریدینگ می باشد.  همچنین از چند فوتیج پارتیکل استفاده شد. فوتیج پارتیکل برای کار مذهبی بسیار زیباست و صحنه شما را زیبا تر می کند.

اما این پروسه کلی کار بود که خدمت شما عرض شد. برای اینکه بتوانید روند این پروژه را دقیق تر ملاحظه کنید، می توانید ویدیو زیر را ملاحظه بفرمایید. همچنین فایل این پروژه برای شما قرار داده شده است تا بتوانید از فوتیج ها، ترفند ها و لایه های مختلف کار، استفاده بفرمایید.

  • برای استفاده از فایل این پروژه لازم است که ۲ نکته مد نظر قرار دهید:

۱- این پروژه با نرم افزار افتر افکت ۲۰۲۰ طراحی شده است. لذا برای باز کردن این پروژه باید از ورژن ۲۰۲۰ یا ورژن های بالاتر استفاده کنید.

۲- از آنجایی که در این پروژه از پلاگین Red Giant Magic Bullet – Look استفاده شده، لازم است که این پلاگین را نصب کنید.



مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.