آموزش ایجاد افکت سایه کشیده در افتر افکت

آموزش ایجاد افکت سایه کشیده در افتر افکت

در این پست با آموزش ایجاد افکت سایه کشیده در افتر افکت ، در خدمت شما عزیزان هستیم. یکی از افکت های بسیار عالی که در موشن گرافیک دوبعدی می توانیم استفاده کنیم، افکت سایه کشیده یا Long Shadow می باشد. با اعمال این افکت روی لایه مورد نظرمان در افتر افکت، یک سایه کشیده واقعی خواهیم داشت که زیبایی صحنه کار ما را دو چندان می کند.

برای ایجاد این افکت به صورت آماده، یکسری ابزار های آماده وجود دارد ولی در این ویدیو می خواهیم این افکت را بدون استفاده از هرگونه ابزار آماده طراحی کنیم که پروسه بسیار ساده ای دارد. برای ایجاد این افکت، کافی است که ابتدا از لایه مورد نظر، یک کپی بگیریم و سپس افکت CC Radial Fast Blur را روی آن اعمال کنیم.

در تنظیمات این پلاگین، با جابه جایی مقادیر Center و Amount، می توانیم یک سایه کشیده بسیار عالی را ایجاد کنیم. برای بهتر شدن این افکت نیز، می توانید از افکت Level استفاده کنیم مقادیر آنرا در چنل Alpha تنظیم کنیم تا حجم سایه مورد نظرمان را نیز، تنظیم کنیم. این کلیتی بود از روش ایجاد افکت سایه کشیده یا Long shadow در افتر افکت ولی در ویدیو زیر، نکات دیگری نیز برای زیبا تر شدن این افکت بیان شده که پیشنهاد می شود، حتما ملاحظه کنید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.