آموزش ساخت تصویر انتزاعی در فتوشاپ

آموزش ساخت تصویر انتزاعی در فتوشاپ

در این ویدئو نیز ، با آموزش ساخت تصویر انتزاعی در فتوشاپ در خدمت شما هستیم. تصاویر ابسترکت یا انتزاعی، یک سبک تصویر است که برای استفاده از آن به عنوان بک گراند، می تواند عالی و خوب باشد. به شرط اینکه اینکار به صورت دقیق و خوب انجام شود.

برای اینکه شما بتوانید این افکت را روی تصویر خودتان اعمال کنید، می توانید از هر تصویر استفاده کنید ولی بهتر است که برای اینکار، از تصویری استفاده کنید که دارای تضاد رنگ باشد و رنگ های مختلفی در آن استفاده شده باشد.

هرچند، تصویر آبسترکت یا انتزاعی، تعاریف مختلفی دارد!!! توی فضای وکتور ، به یکسری بکگراند های خوشگل و زیبا Abstract می گویند ولی در فضای هنری و نقاشی، به ریختن رنگ و به هم زد آن، ابسترکت می گویند 😐

بله این تفاوت کامل وجود دارد و کافی است روی این لینک کلیک کنید تا ببیند که گوگل به شما چه می گوید. خلاصه که این داستان تصویر انتزاعی است! ولی ما می خواهیم در این آموزش، همین صحنه ی دومی را که برای بحث نقاشی است؛ طراحی کنیم که در بحث طراحی مدرن نیز، خیلی از سایت های خارجی استفاده می کنند و به عنوان بکگراند نیز ، استفاده می کنند.

برای ساخت تصویر انتزاعی در فتوشاپ، ما از یک عکس با تضاد رنگی استفاده می کنیم و با استفاده از ابزار Liquify به آن می رسیم و آنرا انتزاعی
می کنیم. برای اینکار، بعد از اینکه عکس را وارد فتوشاپ کردیم، از منوی Filter ، روی فیلتر Liquify کلیک می کنیم تا به محیط این ابزار منتقل بشویم.

سپس با استفاده از اولین ابزار، شروع می کنیم بر روی تصویر کلیک می کنیم و موس را می کشیم!!! به همین راحتی . البته ما می توانیم قدرت ابزار “لیکویفای” را کم بکنیم تا در بعضی از قسمت ها، این ابزار با قدرت کمتری کار کند تا باز هم روی تصویر کار کنیم.

برای اینکه روش اعمال این افکت را به دقت ببیند، ویدئوی زیر را ببینید تا ملاحظه کنید این کار به چه صورتی انجام می شود.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.