آموزش استفاده از اورلی های ویدیویی در پریمیر و افترافکت

آموزش استفاده از اورلی های ویدیویی در پریمیر و افترافکت

در این پست، با آموزش استفاده از اورلی های ویدیویی در پریمیر و افترافکت ، با شما عزیزان همراه هستیم. یکی از بهترین افکت هایی که برای تاثیرگذاری بیشتر کلیپ های احساسی، مناسب است، استفاده از اورلی ها می باشد. این اورلی ها معمولا با حالت نور دارند و بسیار مورد استفاده می باشند.

البته این افکت ها به “حالت نور” خلاصه نمی شوند و دسته بندی های بسیار متفاوتی دارند. حالت هایی مثل پارتیکل، گلیچ، لایت لایت لیک و … که در در ویدیوی پست، مواردی از آنها ها معرفی کرده ایم.

اما روش استفاده از این افکت ها در پریمیر و افترافکت بسیار ساده است. برای استفاده در پریمیر، کافی است ابتدا فوتیج اورلی مورد نظر را در تایم لاین خود، بالای همه فیلم ها و صوت ها، قرار دهید. سپس در بخش  Effects ، گزینه Opacity را باز کنید و بخش Blend Mode را تغییر دهید، تا افکت شما درست شود.

همچنین برای استفاده در افترافکت، کافی است فوتیج را وارد کامپوزیشن خودتان بکنید و سپس در تایم لاینی که فوتیج را وارد کردید، گزینه Mode را پیدا کرده و بلند مود درست را انتخاب کنید. که روش کامل این بحث را در ویدیو پست، می توانید ملاحظه کنید.

لینک هایی که در ویدیوی پست، معرفی می شود:

برای اینکه روش استفاده از این اورلی های جذاب را در پریمیر و افترافکت یاد بگیرید، ویدیوی زیر را ملاحظه کنید و سعی کنید که آرشیوی از این اورلی ها داشته باشید تا در کار های مختلفی که انجام می دهید؛ استفاده کنید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.