افکت بزرگ کردن سر و صورت در پریمیر

افکت بزرگ کردن سر و صورت در پریمیر

در این پست، با آموزش ساخت افکت بزرگ کردن سر و صورت در پریمیر با شما عزیزان هستیم. این افکت، یکی از افکت هایی است که می توان در هر نوع کاری استفاده کرد. از ویدیوهای فان یوتیوب بگیرید تا موزیک ویدیو های خاص و حرفه ای.

حالا بیایید از دید حرفه ای به قضیه نگاه کنیم. آیا پریمیر برای کار های حرفه ای مناسب است؟! جواب بله است ولی باید خیلی دقیق روی آن کار کنیم. اما به صورت کلی، برای اینکه این افکت را روی ویدیو های خودمان اعمال کنیم، باید از نرم افزار های حرفه ای تر استفاده کنیم. نرم افزار افترافکت برای کار های حرفه ای بسیار مناسب است.

اما حالا اگر بخواهیم این کار را در پریمیر انجام دهیم، لازم است که چکار کنیم. اولین نکته ای که باید به آن دقت کنیم، این است که این افکت، برای اعمال بر روی صورت و چهره ای مناسب است که عینکی نباشند. چون وقتی که این افکت را بر روی صورت افراد عینکی اعمال کنیم، فریم عینک فرد، به صورت ناقص بزرگ می شود و کار از حرفه ای بودنش کم می شود.

با توجه به این نکته برای اینکه این افکت را اعمال کنیم، باید ویدیوی خودمان در یک سکانس پریمیر وارد کنیم و سپس، افکت Magnify را از پنل Effects سرچ کنیم و بر روی ویدیو اعمال کنیم. سپس نوبت به این می رسد که تنظیمات را تغییر دهیم . لازم است که تنظیمات را طوری تغیر دهیم که سایز بزرگ شدن تصویر مناسب باشد و از طرفی مصنوعی بودن کار نیز معلوم نشود.

اما برای اینکه بتوانید به خوبی روش ایجاد این افکت را متوجه شوید و نکات را به صورت دقیق یاد بگیرید، ویدیوی زیر را ملاحظه کنید و دقت کنید که نکات را به خوبی در کار خودتان اعمال کنید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.