ایجاد افکت نقاشی روی عکس در فتوشاپ

ایجاد افکت نقاشی روی عکس در فتوشاپ

ایجاد افکت نقاشی روی عکس در فتوشاپ ، کار بسیار جالبی است که می توان انجام داد. این کار را به صورت کلی می توان با روش های مختلفی انجام داد. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از قلم دیجیتال این کار را انجام داد که این راه احتیاج به این دارد که نقاشی شما خوب باشد،
قلم دیجیتال تهیه کنید که خیلی گران قیمت است؛ و حوصله ی زیادی داشته باشید.

همچنین شما می توانید از اکشن ها نیز استفاده کنید ولی همیشه اگر شما از اکشن استفاده کنید، این مسئله وجود دارد که اکشن، دست شما را در خیلی از چیز ها می بندد و نمی گذارد تغییرات خودتان را به صورت وسیع و راحت انجام دهید.

یکی از بهترین کار ها که نتیجه ی خوبی نیز به همراه دارد، این است که از فیلتر های خود فتوشاپ استفاده کنید. این فیلتر ها را می توان به راحتی روی کار اعمال کرد و نتایج خوبی هم گرفت ولی احتیاج به این دارد که آنها را بشناسید و تنظیمات آنرا به خوبی یاد بگیرید.

در این آموزش با استفاده از ۳ فیلتر ، می توانیم کار مورد نظر خود را انجام دهیم. این فیلتر عبارت اند از :

۱- فیلتر Oil Paint

۲- فیلتر Diffuse

۳- و یکی از فیلتر هایی که در بخش Filter Gallery وجود دارد.

با استفاده از این ۳ فیلتر، می توانیم کار خودمان را به خوبی انجام دهیم. از بین فیلتر ها، به ترتیب فیلتر هایی که نام برده شد، خیلی کاربردی هستند. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از فیلتر Oil Paint ، روی کار خودتان حالت رنگ و روغن را ایجاد کنید.

فیلتر Diffuse نیز، همین افکت را روی کار شبیه سازی می کند ولی با حالتی متفاوت تر، به این شکل که، وقتی با سایزی کوچک تر این افکت را فعال کنید، تاثیر آن خیلی بیشتر است و حالت خوشگل تری روی کار می اندازد.

افکتی هم که در بخش فیلتر گالری هست به همین شکل است ولی با حالتی دیگر که در این آموزش، ما این با استفاده از این ۳ افکت و ترکیب آنها، افکت نقاشی را روی کار خودمان اعمال می کنیم. و در نهایت نیز،  می توانید با اعمال یک اورلی گرافیکی حرفه ای ، زیبایی کار خودتان رو چند برابر کنید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.