خروجی گرفتن از پریمیر در مدیا انکودر

خروجی گرفتن از پریمیر در مدیا انکودر

در این ویدیو با آموزش خروجی گرفتن از پریمیر در مدیا انکودر ، با شما عزیزان هستیم. رندر گرفتن در نرم افزار مدیا انکودر، یکی از بهترین نرم افزاری است که هر تدوینگر بعد از مدتی باید از آن نرم افزار استفاده کند. فرض کنید که شما تعداد زیادی  فیلم را تدوین کرده اید و می خواهید همه را با هم رندر بگیرید.

در این حین، اگر شما بخواهید از طریق خود پریمیر رندر بگیرید، باید بعد از هر رندر گرفتن پای سیستم باشید و فایل بعدی را باز کنید و مجدد بزنید برای رندر گرفتن که کار بسیار بسیار مشقت باری است! شما با استفاده از این نرم افزار می توانید همه رندر های خودتان را به مدیا انکودر ایمپورت کنید و این نرم افزار هم همه ی انها را پشت سر هم برای شما رندر می گیرد.

خوبی این نرم افزار این است که درصد خطای آن بسیار کم است و می توان برای رندر های طولانی مدت به آن اعتماد کرد و از آن طرف هم، محیط  و تنظیمات رندر گرفتن آن، شبیه محیط رندرگیری پریمیر است و می توان به راحتی، خیلی از موارد را مثل بیت ریت، فریم ریت، سایز و … را در آن تنظیم کرد.

برای اینکه این کار را در پریمیر انجام دهیم، لازم است بعد از باز کردن پرژوه ی خود کلید های CTRL + M را روی کیبرد بزنید تا پنجره ی رندر گرفتن باز شود. سپس بر روی گزینه ی Queue کلیک کنید تا پروژه ی شما به نرم افزار مدیا انکودر منتقل شود.

نکته ی بسیار مهم این است که باید ورژن پریمیر شما، با ورژن مدیا انکودر یکی باشد.

سپس وقتی که نرم افزار مدیا انکودر باز شد، پروژه ی شما آماده ی رندر گفتن است که تنظیمات و سایر موارد را می توانید در ویدیوی زیر ببیند. پس به دقت آنرا تماشا کنید و یاد بگیرید.


آموزش ها و لینک هایی که در این آموزش معرفی می شود:

آموزش افکت های صدا در پریمیر

آموزش رندر گرفتن با مدیا انکودر در افترافکت

دانلود مدیا انکودر (سافت ۹۸)


مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.