آموزش ایجاد افکت تشعشع نور در افتر افکت

آموزش ایجاد افکت تشعشع نور در افتر افکت

در این پست، با آموزش ایجاد افکت تشعشع نور در افتر افکت ، با شما عزیزان همراه هستیم. یکی از بهترین افکت هایی که می توانیم در نرم افزار افتر افکت بسازیم، این افکت می باشد. پس با ما همراه باشید تا روش ساخت این افکت را به صورت دو بعدی و سه بعدی خدمت شما توضیح دهیم.

این افکت را می توان زمانی که صحنه ما دارای پنجره است استفاده کرد (منظور جایی است که نور از آن ساطع شود). روش ساخت این افکت نیز بسیار ساده می باشد. ابتدا لازم است که بخش روشن و ورودی نورمان را از بخش های دیگر جدا کنیم. به همین خاطر لازم است که با استفاده از ابزار های مختلفی مثل مجموعه پلاگین های Keying یا حتی ابزار Mask این کار را انجام دهیم.

در مرحله بعد می رسیم به استفاده از پلاگینِ اصلیِ این کار، یعنی Light Brust 2.0 . این پلاگین وظیفه ساخت تشعشع را بر عهده دارد. در این مرحله باید با توجه به نوع کار، تنظیمات این پلاگین تغییر دهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

همچنین برای ساخت این افکت به صورت سه بعدی، تنها کافی است که در تنظیمات این پلاگین، مختصات تابش نور را تعیین کنیم و سپس با توجه به تابش نور، برای آن کیفریم تعیین کنیم. روش آموزش ساخت افکت تشعشع نور در افتر افکت، در همین جا به اتمام می رسد.

اما اگر دوست دارید که روش این کار را به صورا دقیق و با جزئیات بیشتر ملاحظه کنید، ویدیوی زیر را از دست ندهید. همچنین این ویدیو زمان بندی شده است تا بتوانید هر قسمتی را که لازم داشتید، مجدد ببینید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.