آموزش انیمیت متن در افتر افکت

آموزش انیمیت متن در افتر افکت

در این پست با آموزش انیمیت متن در افتر افکت ، با شما عزیزان همراه هستیم. خیلی از افراد هستند که برای انیمیت متن در افتر افکت، فقط از پریست استفاده می کنند و اگر آن پریست ها را از آنها بگیرید، به هیچ وجه نمی توانند کار انیمیت را انجام بدهند.

فایل های آماده و پریست ها، ابزار های خوبی هستند ولی به شرط اینکه فقط برای سرعت بخشید به کار استفاده شوند. لذا در این ویدیو، با هم می بینیم که به چه شکل می توان به متن ها در افتر افکت، انیمیت اضافه کرد.

این کار با تنظیمات خود افتر افکت انجام می شود و احتیاجی به پلاگین جداگانه نیست. ولی مهم است که متن را در خود افتر افکت تایپ کنیم. همچنین در ورژن ۲۰۲۳ افتر افکت نیز قابلیت بسیار خوبی اضافه شده که می توان مستقیم و بدون تنظیمات خاصی، متن فارسی را تایپ کرد و قابلیت راست چین بودن آن نیز، به خوبی کار می کند.

برای ایجاد انیمیت متن، بعد از اینکه متن مورد نظر را تایپ کردیم (چه یه کلمه یا چند خط) کافی است که در بخش attribute ها (همان بخشی که Scale ، Position و … قرار دارد)، زیر مجموعه text را باز کنیم تا اصل تنظیمات ببینیم. در اینجا می توانیم با کلیک کردن بر روی گزینه Animate ، انیمیت های مختلفی را به متن خودمان اضافه کنیم.

اینکه هر کدام از آن چه کاربردی دارند و کدام از آنها برای متن فارسی مناسب است را در ویدیو زیر می توانید ملاحظه کنید. پس این ویدیو را با دقت ببنید تا با تنظیمات انیمیت متن در افتر افکت آشنا شوید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

شاید دوست داشته باشید ...
1 نظر
  1. […] آموزش انیمیت متن در افتر افکت […]

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.