آموزش اکو دادن به صدا در ادیشن

آموزش اکو دادن به صدا در ادیشن

در این آموزش، با آموزش اکو دادن به صدا در ادیشن ، در خدمت شما هستیم. نرم افزار ادیشن، یکی از بهترین نرم افزار ها برای بحث صدا و کار روی صدا است. این نرم افزار ، با مقادیر و ابزار هایی که برای شما قرار می دهد، می توان بهترین خروجی را از آن گرفت و کار های حرفه ای با آن کرد.

اکو دادن به صدا در ادیشن کاری بسیار ساده و در عین حال حرفه ای است. برای این کار، شما می توانید در منوی Effects ، در بخش Delay And Echo ، انواع افکت ها را در مورد اکو دادن ببیند که دقیقا هم به همین نام، این منو، نام گذاری شده است.

در این آموزش، با بخش Analog Delay کار داریم و روی این گزینه کلیک می کنیم. بعد از اینکه کلیک کردیم و وارد این پنجره شدیم، مقادیر مختلفی را می بینم. گزینه های بسیار متعدی را می بینم که هر کدام، یک تغییر روی صدا می گذارید.

ما می توانیم از بخش presets ، انواع پریست های مختلف را انتخاب کنیم. به عنوان مثال اگر شما بخواهید یک اکوی دیوانه وار و اصطلاحا Crazy را اعمال کنید، این پریست ها به کمک شما می آید. چون  به صورت کلی، این پریست هایی که قرار دارد، هر کدام افکت خاصی را برای شما اعمال می کند.

نرم افزار Adition ، یکی از بهترین نرم افزار ها، برای بحث ساخت پادکست صوتی است. از آن غافل نشوید!

یکی از بهترین پریست هایی که وجود دارد ، Robot Voise هست که برای اکو دادن صدا، به حالت یک آدم آهنی است و بسیار حالت جالبی را روی صدا اعمال می کند.از بین گزینه ها، ما گزینه ی Feed Back ، Trash ، Spread و … را داریم ک هر کدام نیز، حالت خوبی روی کار اعمال می کند.

برای اینکه این مسئله را بهتر ملاحظه کنید و فضای اکو دادن را به صورت حرفه ای ببیند، ویدئوی زیر را به دقت ملاحظه کنید.

مشاهده ویدئو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.