آموزش ساخت فوتیج INK جوهر در افتر افکت

آموزش ساخت فوتیج INK جوهر در افتر افکت

در این پست با آموزش ساخت فوتیج INK جوهر در افتر افکت ، با شماه همراه هستیم. یکی از کار های مهمی که بعضی اوقات، برای بعضی از پروژه های تدوینی لازم است انجام دهیم، این است که افکت ها، فیلم های خام، موسیقی ها و … را خودمان تولید کنیم. مبحث تولید این موارد، یک کار بسیار لذت بخش است و باعث می شود که شما به عنوان کارگردان کار، مدیریت ۱۰۰ درصدی روی کار نهایی داشته باشید.

از طرفی تولید این موارد، فواید دیگری هم دارد، شما می توانید یک پک عالی از انواع افکت ها و … تولید کنید، و در سایت های مختلف مثل شاتراستوک، ای استوک و … به فروش برسانید. اما در این ویدیو، می خواهیم که روش ساخت فوتیج INK را داشته باشیم که به چه شکل انجام می شود. فوتیج هایی که بسیار پرطرفدار هستند و در تیزر ها وکلیپ های مذهبی نیز، بسیار استفاده می شود.

برای ساخت این سبک فوتیج، احتیاج به موارد زیر است:

۱- رنگ آکولین مشکی

۲- مقوا سفید مات (براق نباشد)

۳- ظرف آب

روش انجام کار نیز بسیار ساده است. ابتدا مقوا سفید را زیر ظرف قرار می دهید و دوربین را به صورت عمود بر ظرف آب قرار می دهید. سپس آنرا آماده رکورد می کنید و یک قطره آب در ظرف میچکانید. در این کار، قرار دادن نور ها و به صورت کلی نورپردازی، بسیار اهمیت دارد. سپس فوتیج ضبط شده را وارد افتر افکت می کنیم و در نهایت آنرا ترنسپرنت می کنیم تا فوتیج ما، آماده شود.

روش انجام این کار بسیار ساده است، کافی است که آنرا اصولی و درست انجام دهید. در ویدیوی انتهای پست نیز، روش اصولی این کار را می توانید ملاحظه کنید تا با صفر تا صد این کار، آشنا شوید.

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.