آموزش نویز گیری صدا در آدیشن

آموزش نویز گیری صدا در آدیشن

در این ویدئو قصد داریم با آموزش نویز گیری صدا در آدیشن ، در خدمت شما هنر دوستان عزیز باشیم. نویز گیری صدا یک کار بسیار بسیار مهم است که یک تدوینگر باید و باید آنرا به خوبی بلد باشد و انجام دهد. در بین نرم افزار هایی که برای این زمینه وجود دارد، ادیشن یک نرم افزار بسیار عالی است و قدرت بسیار بالایی برای میکس و تنظیم صدا دارد.

از این نرم افزار، برای تنظیم آهنگ نیز استفاده می کنند. اما خب. چگونه این کار را در نرم افزار Audition انجام می دهیم؟! ابتدا باید صدای مورد نظر را که می خواهید عملیات نویز گیری را روی آن انجام دهید، وارد ادیشن کنید. بعد از اینکه وارد کرد، دو بار روی آن کلیک می کنید تا به پنجره Waveform وارد شوید. سپس یک قسمتی از صدا که دارای نویز خالص است رو انتخاب می کنیم .

سپس در پنجره Effetcs ، در قسمت Noise Reduction می رویم و بر روی گزینه ی Capture Noise کلیک می کنیم تا نویز اصلی را شناسایی کند. سپس مجد به قسمت Effetcs / Noise Reduction می رویم و این بار بروی روی گزینه ی Noise Reduction کلیک میکنیم و در قسمتی که Noise Reduct وجورد دارد، مقادی را کم و زیاد می کنیم تا نتیجه ی دلخواه خود را پیدا کنیم.

همچنین می توانیم این کار را به یک صـورت دیگر انجـام دهیم و آن ، این اسـت که مستقیمـا بعد از وارد کردن صـدای مورد نظر در پنجره ی Waveform، بر روی گـزینه ی ریداکـت نویز کلیـک می کنیـم و عملیـات پیدا کـردن نویز را در  همانجـا انجام دهیم. همچـنین برای بهتر کردن کار ، میتوانیـم گزینه  ReduceBy را نیز کم و زیاد کرد تا نتیجه ی بهتری گرفت.

ولی به صورت کلی بدونید که نویز گیزی منسوخ شده! چون اینقدر تجهیزات حرفه ای برای بحث صدا وجود دارد که نویز معنایی نداره 🙂

همچنین برای بهتر متوجه شدن این مطلب، می توانید ویدئو ی زیر را ملاحظه کنید. پس به هیچ وجه از دست ندهید.

مشاهده آموزش در آپارات | مشاهده آموزش در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.