ساخت ویدیو کلیپ مذهبی به کمک هوش مصنوعی

ساخت ویدیو کلیپ مذهبی به کمک هوش مصنوعی

در این پست، با آموزش ساخت ویدیو کلیپ مذهبی به کمک هوش مصنوعی ، با شما همراه هستیم. هوش مصنوعی در این برهه پیشرفت بسیار عالی داشته است. با استفاده از هوش مصنوعی می توان کار ها را خیلی سریع تر پیش برد و در عین حال، کیفیت آنرا حفظ کرد.

در این پست نیز می خواهیم پروسه ساخت یک کلیپ را به کمک هوش مصنوعی، داشته باشیم. به صورت کلی برای بخش های مختلفی می توان از هوش مصنوعی استفاده کرد. ولی اصل استفاده ما، به چند کار خلاصه می شود:

۱- جنریت کردن عکس برای استفاده های مختلف
۲- جدا سازی صدای وکال (خواننده) از موزیک
۳- حذف واتر مارک 
۴- بالا بردن کیفیت عکس

اینها تنها یکسری از قابلیت هایی است که می توان از آن، برای بالابردن سرعت کارمان استفاده کنیم. همچنین می توانید روی هر کدام از لینک ها کلیک کنید تا به سایت مناسبِ این کار، منتقل شوید. از این سایت ها برای ساخت ویدیوی انتهایی پست، استفاده شده است. لذا ممکن است با سرچ هایی که دارید، به سایت های بهتری نیز دست پیدا کنید. همچنین ممکن است که این سایت ها، ف*یتر یا تحریم باشند. پس این مورد را نیز، مد نظر داشته باشید.

همچنین بهتر است که یک نکته را مد نظر داشته باشید. آن هم اینکه این ابزار های آنلاین هوش مصنوعی، صرفا کمک‌کارِ ما می باشند! در نهایت این شما هستید که وظیفه کامپوزیت، تنظیم نهایی و … را دارید. در ویدیو زیر نیز همین قاعده رعایت شده.

در ویدیو زیر، پروسه ساخت یک کلیپ مذهبی با کمک هوش مصنوعی را ملاحظه می کنید. در این ویدیو از سایت های مختلفی استفاده شده است که دانستن آنها برای کار شما بسیار عالی است. همچنین فایل های نرم افزاری این پروژه نیز، برای شما آپلود شده است که می توانید ملاحظه کنید.

دانلود پروژه (پارت اول)

دانلود پروژه (پارت دوم )

مشاهده ویدیو در یوتیوب | مشاهده ویدیو در آپارات

 

شاید دوست داشته باشید ...
4 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    سلام
    کاشکی آموزش رو روان تر جهت درک بهتر میزاشتین این توضیح خیلی کلی بود

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      سلام و درود. بیشتر از این اگر ویدیو و توضیحات طولانی تر می شد، خیلی از مخاطبین اذیت می شدند. به خاطر همین بهتر راه اینه که فایل لایه باز کار رو بررسی کنید.

  2. سیدعباس جوادپور می گوید

    سلام

    الان توی این دوپارت اموزشصفر تاصدش هست؟؟

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      سلام و درود.در این ۲ پارت، فایل نرم افزاری این کار قراره داره. فایل نرم افزاری به همراه فایل های استفاده شده در کار.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.