آموزش گذاشتن نریشن روی ویدیو در پریمیر

آموزش گذاشتن نریشن روی ویدیو در پریمیر

در این پست، با آموزش گذاشتن نریشن روی ویدیو در پریمیر ، با شما عزیزان همراه هستیم. به صورت کلی وقتی بخواهیم یک ویدیو حرفه ای بسازیم، یکی از مهمترین کار هایی که باید انجام شود، استفاده از نریشن و صدای گوینده می باشد. چون گوینده در حین کلیپ، مخاطب را همراه کلیپ نگه می دارد.

اما استفاده از نریشن دارای قواعد مهمی است که باید به دقت کرد. یکسری از آن قواعد، بر عهده گوینده است و یکسری از آن، برای ادیتور که شما دوست عزیز باشید. در این پست، به مباحثی که مربوط به گوینده است پرداخته نمی شود اما نکات مهمی برای ادیتور بیان می شود.

شما می توانید برای ضبط نریشن، می توانید از سایت های آنلاین استفاده کنید که سایت سانداسنپ را می توان پیشنهاد داد. در یک پروژه حرفه از این سایت استفاده کردیم و بسیار عالی بود.

مهمترین کار ممکن برای ادیتور، این است که کیفیت صدا را در صورت پایین بودن، بالا ببرد. برای اینکار، ما با استفاده از اکولایزر و Denoise پریمیر این کار را انجام می دهیم که ابزار های بسیار عالی هستند. سپس نوبت به این می رسد که صدای مورد نظر را تدوین کنیم و اضافات آنرا حذف کنیم. در نهایت هم نوبت به جایگذاری صدا، در جای درست خودش می رسد که در ویدیوی این پست، چند نکته برای راحتی کار شما بیان می شود.

برای اینکه بتوانید تکنیک نریشن گذاری در پریمر را یاد بگیرید، ویدیوی زیر را از دست ندهید و از نکاتی که در آن گفته می شود، نهایت استفاده را داشته باشید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.