آموزش استفاده از تمثال ائمه در فتوشاپ

آموزش استفاده از تمثال ائمه در فتوشاپ

در این ویدیو، با آموزش استفاده از تمثال ائمه در فتوشاپ ، با شما عزیزان هستم. یکی از إلِمان هایی که می توانیم در طراحی یک پوستر مذهبی استفاده کنیم، تمثال ائمه علیهم السلام است. تمثال، در واقع عکس هایی است که نمایانگر نماد، هیبت و صلابت معصومین علیهم السلام است . همچنین یک پکیچ بسیار عالی از تصاویر ائمه علیهم السلام برای شما قرار دادیم که می توانید در لینک، دانلود کنید.

معمولا این سبک تصاویر را شما در کلیپ ها و پوستر های مختلف دیده اید ولی برای اینکه بتوانیم از این عکس ها درست استفاده کنیم، باید به چند نکته دقت کنیم که رعایت کردن این نکات، بسیار مهم است.

۱- نورانی کرد چهره: یکی از نکات خیلی مهم، نورانی کردن چهره امامان معصوم است. برای این کار، شما می توانید یک لایه ی خالی درست کنید و سپس با استفاده از یک براشِ نرم و رنگ سفید، یک هاله نورانی سفید درست کنید و آن را بر روی چهره قرار دهید. این کار اهمیت زیادی دارد.

۲- ایجاد سایه واقعی: وقتی که شما بخواهید یک پوستر فتومونتاژ درست کنید، خیلی مهم است سایه هایی که باید در صحنه باشد را واقع گرایانه درست کنید، برای این کار، ما می توانیم با استفاده براش فتوشاپ این کار را انجام دهیم ولی برای سایه های کشیده، یکی از پلاگین های بسیار عالی، پلاگین BB Tool Shadow است که می توانید از طریق لینک زیر، آنرا دانلود کنید.

۳- ساخت عمق میدان: عمق میدان برای تصاویر بسیار مهم است و برای واقعی شدن کار، باید به آن دقت ویژه داشت. برای این کار، ما می توانیم از پلاگین Tilt Shift Blur استفاده کنیم که در خود فتوشاپ قرار دارد و روش کار کردن با این پلاگین نیز، برای شما آماده شده است.

اما برای حرفه ای شدن کار، می توانیم از افکت های مختلفی نیز استفاده کنیم. یکی از آن افکت ها، افکت Overlay است که می توانیم انواع آنرا دانلود کنیم و با توجه به صحنه ای که در حال خلق کردن هستیم، از آن استفاده کنیم و یک صحنه سینمایی بسازیم! همچنین می توانید روش استفاده از اورلی ها در فتوشاپ، ویدیوی زیر را ملاحظه کنید.

برای اینکه همه ی این موارد، و نکات دیگری که در استفاده از تمثال مهم است را ببینید، ویدیوی زیر را ملاحظه کنید و سعی کنید که یک پوستر فتومونتاژ حرفه ای و واقع گرایانه درست کنید.

مشاهده ویدیو در آپارات | مشاهده ویدیو در یوتیوب

 

شاید دوست داشته باشید ...
2 نظرات
  1. smabedi می گوید

    عالی ممنون

    1. فلت جی اف ایکس می گوید

      ممنون از لطفتون

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.